کد خبر : 153696
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 22:54
-

احتمال برگزاری جام جهانی فوتسال در زمستان

احتمال برگزاری جام جهانی فوتسال در زمستان

شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد مسابقات جام جهانی فوتسال را در فصل زمستان برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام جهانی فوتسال در حالی قرار است از شهریور ماه در لیتوانی برگزار شود که هنوز بر سر زمان آغاز این رقابت‌ها ابهاماتی وجود دارد و طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قرار است روز ۱۱ اردیبهشت ماه درباره برگزاری این مسابقات تصمیم گیری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد این مسابقات در شهریور ماه لغو خواهد شد و همچنین شنیده می‌شود که فیفا تصمیم گرفته مسابقات جام جهانی فوتسال را در زمستان امسال (۲۰۲۱) برگزار کند و گویا قرار است این خبر را در همان ۱۱ اردیبهشت ماه به صورت رسمی اعلام کنند.

همچنین همچنین شنیده می شود فیفا به دلیل اعتراض برخی از کشور‌ها مبنی بر تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی به خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل که بار‌ها اعلام کرده فدراسیون جهانی فوتبال باید مسابقات جام جهانی را به تعویق بیندازد راضی شده این مسابقات را چند ماهی با تاخیر برگزار کند.

با توجه به آن که مسابقات فوتسال جام ملت‌ها در قاره آسیا و کونکاکاف و همچنین ۲ دیدار از مرحله پلی آف در قاره اروپا هنوز برگزار نشده، شنیده می‌شود که فیفا هم تصمیم دارد برای این که مسابقات جام ملت‌ها در قاره‌های مذکور کیفیت خود را از دست ندهد، مسابقات جام جهانی را به تعویق بیندازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.