کد خبر : 153685
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 1:04
-

شمس: تیم رویایی من همان انتخاب کاربران است / مهمترین مسئله فعلی فوتسال فینال لیگ برتر است

شمس: تیم رویایی من همان انتخاب کاربران است / مهمترین مسئله فعلی فوتسال فینال لیگ برتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی نام آشنای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان سرمربی رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. حسین شمس متولد اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان ساوه است. شمس که لیسناس تربیت بدنی دارد در دوران بازیکنی برای تیم‌های فوتبال جوان، وحدت و ستاد مشترک تهران بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی نام آشنای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان سرمربی رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. حسین شمس متولد اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان ساوه است. شمس که لیسناس تربیت بدنی دارد در دوران بازیکنی برای تیم‌های فوتبال جوان، وحدت و ستاد مشترک تهران بازی کرد. از نسل بزرگ زمین وحدت در قلب تهران مربی‌گری را نیز ازفوتبال و وحدت آغاز کرد و به بانک ملی رفت. فوتسال فتح اولین تیمی بود که در فوتسال طعم حضور شمس را چشید. از همان فتح به تیم ملی ایران رسید و اولین جام‌جهانی را تجربه کرد. سپس به پاس آمد تا اولین و تنها قهرمانیش در لیگ ایران را تجربه کند. تیم‌های ملی بحرین و کویت تجربه‌های بعدی شمس بودند. دومین بازگشتش به تیم ملی طولانی‌ترین حضور یک سرمربی در نیمکت تیم ملی فوتسال را رقم زد. ۴ سال و ۲۸۲ روز. تاسیسات دریایی، دبیری تبریز، مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد تهران و گیتی پسند مقصدهای بعدی آقای معترض فوتسال ایران بودند. ۵ قهرمانی جام ملت‌های آسیا (۱۹۹۹، ۲۰۰۰، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰)، یک قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها (۲۰۰۹)، دو نایب قهرمانی گرندپریکس (۲۰۰۷ و ۲۰۰۹) و پنجمی جام‌جهانی فوتسال (۲۰۰۸) از جمله افتخارات حسین شمس در تیم ملی فوتسال است. برترین مربی ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۰۹ میلادی اما در زمینه باشگاهی افتخارات چندانی ندارد و تنها یک قهرمانی با پاس و کسب رتبه سوم جام باشگاه‌های آسیا به همراه دبیری تبریز را می‌توان از برترین مقام‌های باشگاهی وی نامید.

تیم رویایی فوتسال ایران از نظر شما؟
درخصوص تیم رویایی من به نظرات کاربران سایت شما احترام می‌گذارم و تیم‌های الف وب انتخابی آن‌ها را به عنوان تیم رویایی خودم انتخاب می‌کنم. هرچند شاید نفرات دیگری مدنظر من باشند.

 

نظر شما در خصوص سرمربی فعلی تیم ملی؟
در خصوص سرمربی فعلی تیم ملی من بارها نظراتم را گفتم و فکر نمی‌کنم درست باشد در این زمینه دوباره صحبت کنم.

 

اوضاع فعلی فوتسال ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟
در حال حاضر فوتسال هم مثل سایر بخش‌های جامعه تعطیل است و اصلا آینده مشخصی ندارد. مهمترین مسئله‌ای که باید حل شود فینال لیگ برتر است که خوشبختانه تدابیری برای آن اندیشیدیم که بشود آن را بالاخره برگزار کرد. قرار است این دیدار به صورت تک بازی به میزبانی تهران برگزار شود و از سمتی چون احتمال بالا بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد مشکلی از این رو پیش نمی‌آید. از سویی در تهران می‌شود به سادگی پخش زنده تلویزیونی گرفت و از لحاظ مسافت هم مابین اصفهان و تبریز قرار دارد.

 

پیش‌بینی شما از فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹؟
بر اساس تقویم فعلی فوتسال ایران سال ۹۹ یکی از شلوغ‌ترین سال‌های فوتسالی چه از جهت مسابقات ملی و چه از جهت مسابقات باشگاهی است. باید دید فیفا و ای‌اف‌سی چه تصمیم برای مسابقات می‌گیرند ولی اگر قرار باشد مسابقات جام‌جهانی در شهریور برگزار شود بهترین زمان شروع لیگ بعد از این مسابقات است که با توجه به زمان ۶ ماهه تا پایان سال بازی‌ها طبیعتا فشرده‌تر خواهد بود.

 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری فوتسال ایران؟
پایگاه خبری فوتسال اولین و بنظر من به دلیل داشتن مجوز رسمی معتبرین سایت فوتسال ایران است. این سایت به خوبی دارد رسالتش را که همان کمک به فوتسال است انجام می‌دهد. عیار اعتماد عمومی به شما هم نظرسنجی‌ها شما است که معمولا بیشترین بازخورد را دارد. در همین نظرسنجی سرمربی رویایی فوتسال ایران بیش از ۶۰ هزار نفر شرکت کردند که این بنظر من یک رکورد خوبی بود. من فکر می کنم سایت شما مورد اعتماد جامعه فوتسال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.