کد خبر : 153683
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 0:47
-

شیرپور: شهرداری رشت به تعهدات مالی خودش عمل نکرد / فوتسال گیلان چند سالی‌ست درجا زده است

شیرپور: شهرداری رشت به تعهدات مالی خودش عمل نکرد / فوتسال گیلان چند سالی‌ست درجا زده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش شیرپور بازیکن باسابقه استان گیلان و فعلی مقاومت البرز در واکنش به گزارش پایگاه خبری در خصوص وضعیت فوتسال در استان گیلان گفت: فوتسال استان گیلان در رده بزرگسالان چند سالی است پیشرفتی را احساس نکرده است. بازیکنان این استان در رده‌های پایه همیشه جزو برترین‌های ایران بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش شیرپور بازیکن باسابقه استان گیلان و فعلی مقاومت البرز در واکنش به گزارش پایگاه خبری در خصوص وضعیت فوتسال در استان گیلان گفت: فوتسال استان گیلان در رده بزرگسالان چند سالی است پیشرفتی را احساس نکرده است. بازیکنان این استان در رده‌های پایه همیشه جزو برترین‌های ایران بودند ولی اکثرا در همان رده فوتسال‌شان تمام می‌شود. چرا که تیمی بزرگی در رده بزرگسالان نداشتیم. بخصوص در سال‌های ۹۰ تا ۹۴ که بهترین نتایج را در لیگ برتر امید کسب کردیم ولی بازیکنان مجبور بودند فوتسال‌شان را در لیگ دو بزرگسالان ادامه دهند برای همین هم دیده نمی‌شدند و یکی از بهترین نسل‌های فوتسال گیلان دیده نشد.
کاپیتان سابق شهرداری رشت شرایط این تیم در لیگ دسته یک را نیز مساعد ندانست و گفت: زمانی که شهرداری رشت در لیگ یک حضور داشت مشکلات زیادی در این تیم وجود داشت. باشگاه هیچ‌وقت به تعهدات مالی خودش به صورت کامل عمل نکرد و بازیکنان همیشه مشکلات مالی داشتند.
بازیکن فعلی مقاومت البرز ادامه داد: فوتسال گیلان پتانسیل دارا بودن یک تیم در لیگ برتر را دارد. و امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر بیوفتد. ولی با شرایط فعلی و نبود اسپانسر و نداشتن تیم در رده‌های مختلف کشوری فکر نکنم به این زودی‌ها اتفاق خوبی برای فوتسال استان رخ بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.