کد خبر : 153722
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 13:37
-

بی غم: سازمان لیگ فوتسال می‌تواند بازی سوم فینال را در تهران برگزار کند

بی غم: سازمان لیگ فوتسال می‌تواند بازی سوم فینال را در تهران برگزار کند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سازمان لیگ می‌تواند بازی فینال را به همان شکل قبلی و به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره برگزاری بازی فینال لیگ برتر به صورت تک مسابقه اظهار داشت: فینال لیگ برتر از حساسیت بسیار بالایی برخودار است. انجام تک بازی آن هم در زمین بی طرف برای هر ۲ تیم نمی‌تواند خوب باشد. من نمی‌دانم این پیشنهاد از سوی چه کسی ارائه شده اما به هر حال شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است. به نظر من سازمان لیگ برتر می‌تواند به جای تک بازی، دیدار سوم را در تهران برگزار کند.

او گفت: من با ماهیت برگزاری بازی در تهران هیچ مشکلی ندارم، زیرا امکانات خوبی در تهران وجود دارد و پخش زنده بازی فینال هم می‌تواند به کیفیت برگزاری مسابقه کمک کند. صحبت من اینجا است که سازمان لیگ می‌تواند بازی فینال را به همان شکل قبلی و به صورت رفت و برگشت برگزار کند و اگر بازی به دیدار سوم کشیده شد در آن صورت بازی سوم را در تهران برگزار کند.

سرمربی گیتی پسند ادامه داد: هم تیم ما و هم تیم مس سونگون حدود ۲ ماه است که از شرایط بازی دور هستیم و برگزاری بازی فینال آن هم به صورت تک مسابقه می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان هر ۲ تیم شود.

بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره آخرین وضعیت بازیکنان برزیلی این تیم گفت: آلکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی تیم ما از قبل از عید در اصفهان حضور دارند و اگر می‌خواستند به کشورشان بروند باید ۱۴ روز در آنجا قرنطینه می‌شدند. قرار است طی چند روز آینده به همراه مدیریت باشگاه با این ۲ بازیکن جلسه‌ای را برگزار کنیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌توانیم برای این ۲ بازیکن بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.