کد خبر : 153715
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 0:39
-

تیم رویایی کارشناسان انتخاب شد

تیم رویایی کارشناسان انتخاب شد
فوتسال ایران محصول همین چند سال بازتاب رسانه‌ای نیست. مشاهیر فوتسال ایران کسانی نیستند که زیر تابش چراغ‌های رسانه‌های رنگارنگ فوتسالی می‌درخشند. نسل فوتسال ایران بزرگ‌تر، قدیمی‌تر و حتی ناشناس‌تر از آن است که ما می‌شناسیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دورانی که همگی از دوری فوتسال و باز نبودن سالن‌هایی که پر از خاطره‌های تلخ و شیرین برای ما هستند رنج می‌بریم، پایگاه خبری فوتسال در ایده‌ای جذاب و نو برای روزهای قرنطینه اقدام به انتخاب برترین‌های ادوار فوتسال ایران در پست‌های مختلف کرد. انتخاباتی که با حضور پرشور شما شور و شوقی در میان اهالی فوتسال به راه انداخت و گاه خاطرات قدیمی و خاک خورده فوتسال ایران را زنده کرد. اسامی بزرگی که در دوران عدم پخش تلویزیونی و عدم توجه رسانه‌ها به فوتسال چراغ این رشته را زنده نگه‌داشتند تا امروز با افتخار فوتسال ایران را جزو برترین‌های دنیا بشناسند. فوتسال ایران محصول همین چند سال بازتاب رسانه‌ای نیست. مشاهیر فوتسال ایران کسانی نیستند که زیر تابش چراغ‌های رسانه‌های رنگارنگ فوتسالی می‌درخشند. نسل فوتسال ایران بزرگ‌تر، قدیمی‌تر و حتی ناشناس‌تر از آن است که ما می‌شناسیم.
در نظرسنجی تیم رویایی، بزرگان فوتسال ایران از سال ۱۹۹۲ تا کنون شرکت کردند و با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم حضور این افراد در مرحله نخست، که رای‌گیری از این بزرگان بود اعتبار و مقبولیت این نظرسنجی را بالا برد و به ما این جسارت را داد تا تیم رویایی انتخابی این بزرگان را برترین‌ها ادوار فوتسال ایران بنامیم. در مرحله اول ۲۶ نفر از چهره‌های مطرح فوتسالی شرکت کردند و هر کدام در هر پست ۵ بازیکن را به ترتیب اولویت از ۱ تا ۵ اعلام کردند. اولویت شماره ۱ پنج امتیاز و اولیت شماره ۵ یک امتیاز دریافت کرد.
در مرحله دوم نظرسنجی عمومی صورت گرفت به صورتی که در هر پست بین ۶ تا ۸ بازیکنی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند در نظرسنجی‌هایی که به مدت ۴۸ ساعت طول می‌کشید به رقابت با هم می‌پرداختند. در مجموع ۵ دور نظرسنجی (گلر، عقب‌گیر، فلنک چپ‌پا، فلنک راست‌پا و راس) ۵۵۷۴۹ رای به بازیکنان داده شد. در این میان رضا ناصری با ۵۵ درصد آرا به عنوان گلر، امیر شمسایی با ۴۳ درصد آرا به عنوان عقب‌گیر، ابوالقاسم عروجی با ۲۰ درصد آرا به عنوان فلنک چپ‌پا، محمدرضا سنگ‌سفیدی با ۵۴ درصد آرا به عنوان فلنک راست‌پا و مرتضی عظیمایی با ۴۹ درصد آرا به عنوان راس تیم رویایی فوتسال ایران از نظر شما مخاطبین پایگاه خبری فوتسال انتخاب شدند. اما ذکر یک نکته ضروری است. تمام ۳۶ نفری که در این نظرسنجی‌ها شرکت داده شدند جزو برترین‌های تاریخ فوتسال ایران در پست‌های خود هستند و نظرسنجی‌های عمومی تنها برای این است که میزان شناخته شدن و مقبولیت عمومی یک فرد در جامعه هدف را مورد سنجش قرار دهد. طیف هواداری افراد به میزان حضور یک شخص در یک تیم خاص یا حضور در رسانه‌های اجتماعی بستگی دارد.
در مرحله سوم نظرسنجی سرمربی تیم رویایی انجام گرفت. در این مرحله تمامی سرمربیان تیم ملی از سال ۱۹۹۲ تا کنون در لیست قرار گرفتند. تنها فرهاد کاظمی به دلیل حضور در تنها یک بازی ملی از لیست خارج شد. در این مرحله ۵۸۵۱۹ رای ثبت شد که رکورد نظرسنجی‌های فوتسالی ایران را شکست. حسین شمس با کسب ۵۸ درصد آرا به عنوان سرمربی رویایی فوتسال ایران از نگاه جامعه فوتسالی انتخاب شد.

 

ولی در کنار نگاه جامعه هواداری بهتر است نگاهی هم به جامعه کارشناسان فوتسال ایران بیندازیم و بدانیم انتخاب این جامعه کدام بازیکنان بوده است. در بخش گلر مصطفی نظری با ۱۱۱ امتیاز، عقب‌گیر محمد کشاورز ۱۰۵ امتیاز، فلنک چپ‌پا بابک معصومی ۹۳ امتیاز، فلنک راست‌پا محمدرضا حیدریان ۱۲۳ امتیاز و راس مهدی جاوید ۱۱۹ امتیاز به عنوان بازیکنان تیم رویایی کارشناسان انتخاب شدند.
در بخش کارشناسان آقایان محمود خوراکچی، رضا لک، وحید شمسایی، محسن خبیری، حسین شمس، سعید دل‌انگیز، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، علیرضا رعدی، کاظم صادقی، میشائیل پطروس، یعقوب فیلگوش، محمود قاضی، علی صانعی، ناصر صالح، محمد باغبان‌صالحی، محمد هاشم‌زاده، حسین افضلی، مصطفی عمادی، امیر شمسایی، علی پازوکی، مجید مرتضایی، حمید بی‌غم، کاظم محمدی، رضا صادقی، محسن زارعی و علی زندی‌پور مشارکت کردند که از حضور تمامی این افراد تقدیر و تشکر می‌نماییم.
نکته‌ای که در این بین قابل ذکر است کناره‌گیری رسمی آقای وحید شمسایی در همان ابتدای روند رای‌گیری از کارشناسان است. به همین علت از کلیه کارشناسان درخواست کردیم به ایشان در پست راس رای ندهند. هرچند انتخاب شماره یک اکثر این افراد وحید شمسایی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

عجب تیمی….همه سلاطین…