کد خبر : 153752
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 1:02
-

خبر خوش برای فوتسالی‌های مشمول از زبان سرهنگ وطن‌خواه

خبر خوش برای فوتسالی‌های مشمول از زبان سرهنگ وطن‌خواه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا وطن‌خواه مدیرعامل پاس تهران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ یک گفت: شرایط برگزاری لیگ یک در فصل آینده هنوز مشخص نیست و زمان و نحوه برگزاری این مسابقات ازطرف سازمان لیگ اعلام نشده است. اما تیم پاس با مساعدت سردار محمدی، سرپرست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا وطن‌خواه مدیرعامل پاس تهران در خصوص شرایط این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ یک گفت: شرایط برگزاری لیگ یک در فصل آینده هنوز مشخص نیست و زمان و نحوه برگزاری این مسابقات ازطرف سازمان لیگ اعلام نشده است. اما تیم پاس با مساعدت سردار محمدی، سرپرست هیئت فوتبال نیروهای مسلح، از هم اکنون برنامه‌های خود را تدوین کرده و قصد دارد در راستای اهداف عالی باشگاه و با حفظ منشور اخلاقی خود درفصل آینده لیگ یک فوتسال حضور پرقدرت داشته باشد.

وی در خصوص شرایط جذب سرباز قهرمان در تیم پاس گفت: با وجود مشکلات موجود و نامشخص بودن شرایط لیگ یک، برای اینکه بازیکنانی که در شرف اعزام به خدمت مقدس نظام وظیفه هستند متضرر نشوند قرار است که فرآیند جذب و بکارگیری آنان تسریع گردد. اولویت جذب امسال با بازیکنانی هست که فصل گذشته در لیگ برتر بازی کرده‌اند.

مدیرعامل تیم پاس در خصوص شرایط تیم در دوران کرونا گفت: همانطور که می‌دانید و در شعار تیم “پاس تیمی به وسعت ایران” نیز وجود دارد، بازیکنان تیم پاس از سراسر ایران می‌باشند. برای همین طبق هماهنگی‌هایی که بین مربیان و بازیکنان صورت گرفته، برنامه‌های تمرینی برای هر بازیکن ارسال شده و از طریق فضای مجازی روند تمرینی بازیکنان کنترل می‌شود.

سرهنگ وطن‌خواه در پایان یک خبر خوش نیز برای بازیکنان فصل جدید پاس داشت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته قرار شده است بازیکنانی که در طی یک ماه آینده فرایند مشمولیت خود را انجام دهند از امتیازات ویژه‌ای برخوردار گردند که امیدواریم در شان و منزلت یک سرباز قهرمان باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همیاری همه آحاد مردم عزیز معضل کرونا هرچه زودتر حل شود و روند زندگی مردم سراسر جهان به حالت عادی خودش برگردد. تا فعالیت‌های ورزشی نیز هرچه سریع‌تر آغاز شود و بتوانیم شور و شوق را دوباره در سالن‌های فوتسال کشور ببینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.