کد خبر : 153765
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 8:32
-

افضل :امکانات تبریز و اصفهان، خیلی بهتر از تهران است/ ممکن است تیم‌ها بر اثر حادثه‌ ، قهرمان لیگ شوند

افضل :امکانات تبریز و اصفهان، خیلی بهتر از تهران است/ ممکن است تیم‌ها بر اثر حادثه‌ ، قهرمان لیگ شوند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: افرادی که پیشنهاد دادند مسابقه فینال لیگ برتر به صورت تک بازی انجام شود، اصلا به هیچ کدام از ۲ تیم مس و گیتی پسند توجهی ندارند. علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر برابر تیم گیتی پسند، اظهار داشت: هنوز سازمان لیگ

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: افرادی که پیشنهاد دادند مسابقه فینال لیگ برتر به صورت تک بازی انجام شود، اصلا به هیچ کدام از ۲ تیم مس و گیتی پسند توجهی ندارند.
علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر برابر تیم گیتی پسند، اظهار داشت: هنوز سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم قطعی درباره چگونه برگزار کردن دیدار نهایی لیگ برتر نگرفته و آنطور که شنیدیم قرار است ۱۳ اردیبهشت‌ماه درباره این مسابقه تصمیم‌گیری کنند. امیدوارم که بازی فینال را از حالت تک بازی خارج و به همان شکل قبلی یعنی رفت و برگشت برگزار کنند. افرادی که پیشنهاد دادند مسابقه فینال به صورت تک بازی انجام شود، اصلا به هیچ یک از ۲ تیم توجهی ندارند و فقط به خودشان فکر می‌کنند و می‌خواهند هر طوری که شده بازی لیگ را به پایان برسانند.

او افزود: گویا این افراد اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنند که ممکن است، بازیکن با همین تک بازی دچار مصدومیت شدیدی بشود، به طوری که دیگر نتواند برای تیمش به میدان برود. به هر حال هم تیم ما و هم تیم گیتی پسند در این فصل سرمایه‌گذاری بسیاری خوبی انجام دادند و هر ۲ می‌خواهند که با یک بازی خوب و آبرومندانه مسابقات لیگ برتر را به پایان برسانند.

سرمربی تیم مس سونگون ادامه داد: گویا برخی گفته‌اند به خاطر امکانات خوبی که در تهران وجود دارد می‌خواهند بازی فینال را رد آنجا برگزار کنند که من اصلا به این اعتقاد ندارم. زیرا امکاناتی که ۲ شهر تبریز و اصفهان دارند به مراتب خیلی بهتر از تهران است. مثلا سالن‌های ۱۶ آبان و پیروزی اصفهان از سالن‌های بسیار خوب کشورمان هستند. همچنین سالن شهید پورشریفی تبریز هم یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین سالن‌هایی است که می‌توانند بازی فینال را در آنجا برگزار کنند. به نظر من اگر قرار باشد بازی در تهران برگزار شود، چه بهتر است که بازی سوم را در آنجا بیندازند و ما قطعا با این موضوع موافقت خواهیم کرد.

افضل در پایان صحبت هایش، تاکید کرد: یکی دیگر از معایب برگزاری مسابقه به صورت تک بازی این است که، امکان دارد بازیکن نتواند آن کارایی لازم را از خودش نشان دهد و باعث می‌شود که بازیکن با استرس وارد زمین شود و در آخر هم ممکن است هرکدام از تیم‌ها بر اثر به وجود آمدن حادثه‌ای، قهرمان لیگ شوند. ولی اگر بازی فینال را به صورت رفت و برگشت برگزار کنند قطعا استرس بازیکن کم خواهد شد و با آرامش بهتری پا به میدان مسابقه می‌گذارد. به هر حال امیدوارم هرچه پیش می‌آید، در آخر منجر به این شود که هواداران هر ۲ تیم مس و گیتی پسند شاهد یک فینال جذاب و تماشاگر پسند باشند.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.