کد خبر : 153807
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 12:36
-

قلی زاده: مجبور شوم امتیاز تیم را به فروش خواهم رساند/ به خاطر بدهی‌های باشگاه ماشین زیر پایم را فروختم

قلی زاده: مجبور شوم امتیاز تیم را به فروش خواهم رساند/ به خاطر بدهی‌های باشگاه ماشین زیر پایم را فروختم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره آخرین وضعیت این تیم برای فصل بعد اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، فعلاً هیچ تصمیمی برای تیم داری در فصل بعد ندارم و تمام فکر و ذهن من معطوف به پرداخت طلب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره آخرین وضعیت این تیم برای فصل بعد اظهار داشت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، فعلاً هیچ تصمیمی برای تیم داری در فصل بعد ندارم و تمام فکر و ذهن من معطوف به پرداخت طلب بازیکنان است. بازیکنانم در طول فصل گذشته تمام و تلاش خود را به کار بستند تا در رقابت‌های لیگ بهترین نتیجه را کسب کنند و اصلا حقشان نیست که از باشگاه پولی طلب داشته باشند، زیرا زندگی آن‌ها با این پولی که از باشگاه می‌گیرند می‌چرخد و اگر نتوانم بدهی بازیکنانم را به موقع پرداخت کنم، قطعاً امتیاز تیم را به فروش خواهم رساند.

او درباره اینکه بعضی از مسئولان استان قم بر این باورند که امتیاز تیم سوهان محمد سیما به فروش نخواهد رسید بیان داشت: به نظر من آن‌ها نظر شخصی خودشان را بیان کرده اند و من هم اصلاً موافق فروش امتیاز تیم نیستم، زیرا زندگی خودم را برای این تیم گذاشته ام، حتی برای آن که بتوانم بدهی بازیکنان را پرداخت کنم ماشین زیر پایم را فروختم. تیم سوهان محمد سیما تنها تیم نماینده قم است که در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حضور دارد و از هواداران پر شوری هم برخوردار است و به همین دلیل راضی نیستم که امتیاز آن را به فروش برسانم، اما همان طور که گفتم اگر مجبور شوم چاره‌ای جز این کار نخواهم داشت و امیدوارم آن زمان کسی از دست من ناراحت نشود.

قلی زاده درباره اینکه بدهی این باشگاه به بازیکنان چقدر است عنوان کرد: بدهی ما به بازیکنان چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و امیدوارم با تلاش‌های مسئولان استان قم بتوانیم هر چه زودتر این پول را پرداخت کنیم.

مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما همچنین درباره اینکه آیا تا امروز مشتری برای خرید امتیاز این تیم پیدا شده یا خیر اظهار داشت: بله تا امروز مشتری‌های زیادی برای خرید امتیاز این تیم اقدام کرده اند. در این چند روز مشتریان زیادی از شهر‌های مختلف کشور با من تماس گرفتند که امتیاز تیم را به آن‌ها بفروشم. حتی آن‌ها حاضر هستند امتیاز تیم خودشان را فروخته تا صاحب باشگاه سوهان محمد سیما شوند. همچنین با توجه به اینکه هنوز زمان آغاز فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر اعلام نشده، این موضوع تا حدودی به نفع ما شده تا حداقل بتوانیم بخشی از این بدهی را پرداخت کنیم. قرار شد هفته آینده جلسه‌ای را با استاندار قم برگزار کنیم تا در آن جا راجع به مشکلات باشگاه و این بدهی‌ها با مسئولان استانی صحبت کنیم.

قلی زاده درباره اینکه اگر این تیم در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر حفظ شد آیا کادر فنی و هیئت مدیره تغییر خواهد کرد گفت: این فصل من از کادر فنی تیم بسیار راضی بودم. برادران غیاثی امسال تمام تلاششان را به کار گرفتند تا تیم در مسابقات لیگ برتر بهترین نتایج را کسب کند و اگر قرار باشد در فصل بعد هم تیم داری کنم قطعا آن‌ها را حفظ خواهم کرد. همچنین درباره هیئت مدیره هم باید بگویم که من از آن‌ها هم رضایت کاملی دارم و در طول فصل کمک‌های زیادی به من کردند و تصمیمی برای تغییر اعضای هیئت مدیره ندارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.