کد خبر : 153832
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 12:08
-

بی غم:نباید سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازیم/برای بازگشت به شرایط گذشته باید ۶۰روز تمرین داشته باشیم

بی غم:نباید سلامتی بازیکنان را به خطر بیندازیم/برای بازگشت به شرایط گذشته باید ۶۰روز تمرین داشته باشیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: آن چه در شرایط کرونا برای ما بسیار مهم است، سلامت بازیکنان به عنوان بخشی از سرمایه‌های کشور است و معتقدیم نباید به‌خاطر برگزاری چند دیدار، فشار بدنی شدید به آن‌ها وارد و این سرمایه‌ها را نابود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بیغم اظهار کرد: از آخرین بازی‌ای که در لیگ برتر فوتسال انجام شده، نزدیک به دو ماه می‌گذرد و بالطبع، بازیکنان در شرایط مناسبی برای شرکت در مسابقه نیستند. به عنوان یک باشگاه و تیم حرفه‌ای، در این مدت برنامه‌های تمرینی به بازیکنان ارائه دادیم. آن‌ها تمرینات خود را زیر نظر مربی بدنساز انجام داده و بازخورد آن را به کادر فنی می‌دهند، فیلم تمرینات بازیکنان را هم می‌بینیم تا تمرینات به صورت منظم و مستمر پیگیری شود.
وی افزود: البته تنها با تمرینات در خانه، بازیکنان شرایط مناسب و مطلوبی برای شرکت در مسابقه نخواهند داشت. تحرک و فعالیت در فوتسال بسیار بالا است و برای بستن پرونده بازی‌های این فصل لیگ در زمین مسابقه، که فینال آن باقی مانده است، حداقل نیاز به دو ماه تمرین داریم.
سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است تا پایان اردیبهشت ماه تمام مسابقات تعطیل باشد، در مجموع سه ماه بازیکنانی که در کوران مسابقه بودند از فعالیت دور شده‌اند، بنابراین برای بازگشت به شرایط گذشته باید حداقل ۶۰ روز تمرین داشته باشند.
بیغم خاطر نشان کرد: بازیکنی که یک فصل درگیر تمرینات سخت و فشرده و مسابقه بوده، در این زمان هر چقدر هم تمرین در خانه داشته باشد باز هم با افت بدنی روبرو است و اگر ما این بازیکنان را وارد رقابتی سختی مثل فینال کنیم که نتیجۀ زحمات یک فصل آن‌ها را شامل می‌شود، در واقع آن‌ها را در معرض خطر و آسیب‌های جدی قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: این مسئله تنها مشکل ایران و ورزش ایران نیست، موضوعی است که تمام دنیا را در  تمام حوزه‌ها و بخش‌ها درگیر خود کرده است.  آن چه برای ما بسیار مهم است، سلامت بازیکنان به عنوان بخشی از سرمایه‌های کشور است و معتقدیم نباید به‌خاطر برگزاری چند دیدار، فشار بدنی شدید به آن‌ها وارد و این سرمایه‌ها را نابود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند در خصوص شرایط تمرینی بازیکنان برزیلی تیمش نیز گفت: بازیکنان برزیلی تیم نیز همانند سایر بازیکنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهند و نظارت کامل بر تمرینات آن‌ها داریم. سانتوس و فالکون با توجه به عملکردی که داشتند، در اصفهان طرفداران زیادی دارند و امیدوارم شرایط برگزاری مسابقات هر چه زودتر مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.