کد خبر : 153869
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 7:23
-

افضلی : کارهای فنی و تاکتیکی را به صورت آنلاین با بازیکنان مرور کنیم

افضلی : کارهای فنی و تاکتیکی را به صورت آنلاین با بازیکنان مرور کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین افضلی در مورد تعطیلی لیگ دسته اول فوتسال کشور اظهار داشت: به دلیل بیماری کرونا ۲ ماه است لیگ یک تعطیل شده و بازیکنان و کادر فنی از شرایط تیم و بازی دور شده‌اند. بازیکنان تیم ما در خانه تمرینات بدنی را انجام می‌دهند اما این تمرینات برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین افضلی در مورد تعطیلی لیگ دسته اول فوتسال کشور اظهار داشت: به دلیل بیماری کرونا ۲ ماه است لیگ یک تعطیل شده و بازیکنان و کادر فنی از شرایط تیم و بازی دور شده‌اند. بازیکنان تیم ما در خانه تمرینات بدنی را انجام می‌دهند اما این تمرینات برای حضور در لیگ کافی نیست و تمرینات تیمی برای هر تیمی مهم است.

وی همچنین در مورد صحبت‌های مطرح شده که امسال قرار است لیگ برتر با حضور ۱۶ تیم برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه فصل آینده قرار است مرحله پلی آف در لیگ برتر برگزار شود فشار و حجم مسابقات هم بر روی تیم‌ها کم خواهد شد. اگر پیشنهاد ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر به سرانجام برسد بسیار خوب است. البته ما در گذشته نیز سابقه ۱۶ تیم شدن لیگ برتر را داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: در حال حاضر بازیکنان بیش از ۵۰ روز از شرایط تمرین و بازی دور هستند و در صورت برگزاری مسابقات بدون آمادگی بدنی احتمال مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد. این بازیکنان زندگی خود را از راه فوتسال می‌گذرانند اگر اتفاقی برای آنها رخ دهد آیا کسی جوابگو خواهد بود؟ اگر قرار است لیگ ادامه داشته باشد به نظر من ۴ تا ۵ هفته باید به تیم‌ها فرصت بدهند تا خود را برای حضور در لیگ آماده کنند.

افضلی خاطرنشان کرد: در این روزهای کرونایی کارهای فنی و تاکتیکی تیم را ما باید به صورت آنلاین با بازیکنان مرور کنیم. نصر مربی بدنساز تیم ما نیز به صورت منظم و روزانه پیگیری تمرینات بدنی بازیکنان است. حتی تمرینات هوازی تیم نیز به صورت انفرادی در حال انجام شدن است که گل‌دوست مربی دروازه‌بانان تیم تمرینات دروازه‌بان‌های ما را زیر نظر دارد تا از لحاظ بدنی تیم در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد.

وی افزود: از مهندس نخ‌باف که در تمام شرایط حتی در این روزهای سخت یار و یاور تیم بودند تشکر و قدردانی داریم امیدوارم با لطف خدا این بیماری هرچه زودتر تمام شود تا به شرایط گذشته بازگردیم. برای جامعه فوتسال و مردم خوب کشورم نیز آرزوی سلامتی دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.