کد خبر : 153893
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 13:58
-

لیگ برتر ۱۶ تیمی نمی شود

لیگ برتر ۱۶ تیمی نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال ایران در فصل بعد شایعه است. ، مدتی قبل در خبر‌ها آمده بود که سازمان لیگ فوتسال قصد دارد با حذف مرحله پلی آف لیگ برتر، فصل بعد را با حضور ۱۶ تیم برگزار کند. این موضوع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال ایران در فصل بعد شایعه است.
، مدتی قبل در خبر‌ها آمده بود که سازمان لیگ فوتسال قصد دارد با حذف مرحله پلی آف لیگ برتر، فصل بعد را با حضور ۱۶ تیم برگزار کند. این موضوع با واکنش‌های زیادی همراه شد.

آرش جابری سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره ۱۶ تیمی شدن لیگ اظهار داشت: به هیچ عنوان این خبر درست نیست و لیگ با همان ۱۴ تیم برگزار می‌شود. اینکه برخی می‌گویند قرار است فصل بعد لیگ برتر را با ۱۶ تیم آغاز کنیم کذب محض است. ۲ تیم از لیگ دسته اول به رقابت‌های لیگ برتر صعود می‌کنند و ۲ تیم پایین جدولی لیگ برتر هم به مسابقات لیگ دسته یک سقوط می‌کنند.

این موضوع در حالی مطرح شده است که هنوز تکلیف فینال لیگ برتر بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان مشخص نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.