کد خبر : 153925
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 12:43
-

فروش امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال برای پرداخت طلب بازیکنان

فروش امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال برای پرداخت طلب بازیکنان

مالک باشگاه محمدسیمای قم برای پرداخت بدهی بازیکنان قصد دارد امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری قم را بفروشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه محمد سیمای قم مدعی شد امتیاز این تیم برای پرداخت مطالبات بازیکنان به زودی به فروش خواهد رسید. رسول قلی‌زاده، مالک باشگاه محمدسیما تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: متاسفانه در پرداخت بدهی‌های بازیکنان به مشکل خوردم و از سویی از توان مالی کافی برای تیمداری هم برخوردار نیستم.

او ادامه داد: اسپانسری هم وجود ندارد که امتیاز تیم را در اختیار او قرار دهم به همین خاطر با دو مشتری پروپاقرص که خارج از استان قم حضور دارند مذاکره کردم و فقط قصدم این است که با فروش امتیاز تیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنم اما اخیراً اداره کل ورزش و جوانان قم با واگذاری امتیاز تیم به خارج از استان مخالفت کرده است به همین دلیل ظرف امروز و فردا در جلسه با منعم، مدیر ورزش و جوانان استان شرکت خواهم کرد تا شاید آنها راهکاری برای ماندن امتیاز در قم به من ارائه دهند اما هر چه باشد من با وجود عشق و علاقه به تیمداری توانایی پرداخت هزینه های این تیم برای فصل آینده را ندارم.

قلی زاده همچنین در مورد حذف پلی‌آف لیگ برتر با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: من از جمله مدیرانی بودم که به شدت با برگزاری پلی آف موافق بودم و معتقد بودم این قضیه به تیم‌های دیگر هم انگیزه می‌دهد اما مطمئن باشید با برداشتن آن لیگ برتر در هفته‌های پایانی به چالش کشیده خواهد شد و مسئولان سازمان لیگ به اشتباه خود پی خواهند برد. با وجود همه مشکلات مالی من حاضر بودم مسابقات حتی زمان بیشتری طول بکشد اما پلی‌آف برگزار شود. با حذف آن انگیزه اسپانسرها از بین رفته و از طرفی سلامت بازی‌ها در هفته‌های پایانی نیز به چالش کشیده خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.