کد خبر : 153922
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 12:27
-

حسن‌زاده: بهترین خاطراتم مربوط به جام رمضان است

حسن‌زاده: بهترین خاطراتم مربوط به جام رمضان است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: من فوتسال را با حضور در رقابت‌های جام رمضان آغاز کردم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جام فوتسال رمضان هم برگزار می‌شود، اما امسال شرایط کمی متفاوت است.  به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی رقابت‌های جام رمضان امسال برگزار نمی‌شود.

در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی موفق شدند که در رقابت‌های جام رمضان خودشان را به فوتسال کشور معرفی کنند و توانستند از همین مسابقات به تیم ملی برسند. وحید شمسایی، محمدرضا حیدریان، علی اصغر حسن زاده، حسن طیبی و … با درخشش در همین مسابقات موفق شدند به تیم ملی فوتسال راه پیدا کنند.

علی اصغر حسن زاده درباره خاطراتش از ماه مبارک رمضان و همچنین مسابقات فوتسال جام رمضان اظهار داشت: ماه رمضان همه اش خاطره است، مخصوصا برای ما فوتسالیست ها، زیرا این ماه به جام رمضانش معروف است. قطعاً من هم از این قضیه مستثنی نیستم. دوران نوجوانی و جوانی خودم را در همین سالن‌ها و در جام‌های رمضان سپری کردم.

او افزود: من در دوره نوجوانی در قم بازی می‌کردم. جام‌های رمضان قم معروف است به طوری که از شهر‌های دیگر هم به این مسابقات می‌آمدند. من در دوران نوجوانی و جوانی به طور غیر حرفه‌ای هم فوتبال بازی می‌کردم و هم فوتسال. تا آن زمان مسیر دقیقی برای خودم انتخاب نکرده بودم. یادم هست که ۱۷ ساله بود که در مسابقات جام رمضان موفق شدیم به فینال برسیم. در آن زمان تیم ارم کیش قم هم تازه می‌خواست کارش را در رقابت‌های لیگ برتر شروع کند و حسین شمس هم به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت. وقتی تیم مال به فینال رسید حسین شمس در سالن حاضر شد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

حسن زاده ادامه داد: در بازی فینال خدا کمک کرد و موفق شدم یکی از بهترین بازی هایم را انجام دهم. به طوری که تیم ما هم قهرمان شد و هم من موفق شدم ۴ گل در آن بازی به ثمر برسانم. این یکی از بهترین خاطرات من در مسابقات جام رمضان است، زیرا شروع کار من در فوتسال از آنجا بود. خدا را شکر حسین شمس بازی من را در فینال دید. او بعد از آن بازی از من خواست که در تمرینات تیم ارم کیش حاضر شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.