کد خبر : 153908
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 11:28
-

دغدغه فوتسالی ها برای حذف پلی‌آف لیگ برتر

دغدغه فوتسالی ها برای حذف پلی‌آف لیگ برتر

دغدغه فوتسالی ها برای حذف پلی‌آف لیگ برتر ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سال ۹۷ بود که سازمان لیگ  فوتسال تصمیم به برگزاری مرحله پلی اف لیگ برتر گرفت و طبق این تصمیم بعد از برگزاری ۲۶ هفته، ۸ تیم برتر ابتدای جدول راهی این مرحله شوند و قهرمان لیگ نیز در این مرحله شناخته شد.

البته این تصمیم  سازمان لیگ از همان ابتدا موافق‌ها و مخالفانی داشت.سازمان لیگ برای دفاع از تصمیم خود اعلام کرد برگزاری پلی‌‌آف به سلامتی بازی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ و انگیزه گرفتن تیم‌های ضعیف‌تر برای قهرمانی کمک می‌‌‌کند.

  بعضی از کارشناسان و مربیان باشگاه‌‌‌‌ها اعتقاد داشتند که برگزاری مرحله پلی‌آف زیر ساخت‌‌‌‌‌‌‌های خاص خودش را می‌‌‌‌طلبد و نحوه برگزاری به این شکل که  باید هر تیم ۳ بازی انجام دهند و تیم‌های اول تا چهارم جدول دو بازی را در خانه میزبان و یک بازی را میهمان باشند، اشتباه است.

با توجه به طولانی شدن لیگ با توجه به شیوع بیماری کرونا و درحالی که قرار بود بین تیم‌‌های مس سونگون و گیتی پسند این دیدار برگزار شود و هنوز تکلیف قهرمان این فصل مشخص نشده و از طرفی امسال سال مهمی برای تیم ملی فوتسال است که هم باید در جام ملت‌‌‌‌ها و هم در جام جهانی شرکت کند سازمان لیگ به یکباره اعلام کرد که برای کمک به تیم ملی و باشگاه‌‌‌‌ها امسال مرحله  پلی‌آف برگزار نمی شود.

نکته مهمی که در این بین وجود دارد تصمیمات خلق الساعه ای است که گرفته می شود. درحالی که تیم ها با شیوه تصمیم گیری قبلی برنامه ریزی کرده اند حذف به یکباره پلی‌آف می تواند حواشی خاص خود را داشته باشد. شاید بهتر بود سازمان لیگ فوتسال ابتدا تکلیف فینال را مشخص می‌کرد و سپس در جلسه ای با حضور مدیران تیم‌‌‌‌‌های لیگ برتری در مورد پلی‌آف تصمیم‌گیری می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.