کد خبر : 153950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 13:21
-

پرهیزکار : در مقطع زمانی فعلی نیازی به تشکیل تیم «ب» نیست / تعویق جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به نفع ایران است

پرهیزکار : در مقطع زمانی فعلی نیازی به تشکیل تیم «ب» نیست / تعویق جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به نفع ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار در ارتباط با تعویق جام جهانی و جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار داشت: مسابقات آسیایی در مرداد است و ۲۵ روز بعد از آن در شهریور جام جهانی است که کار را برای تیم‌های آسیایی دشوار می‌کند. در مجموع تعویق احتمالی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود پرهیزکار در ارتباط با تعویق جام جهانی و جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار داشت: مسابقات آسیایی در مرداد است و ۲۵ روز بعد از آن در شهریور جام جهانی است که کار را برای تیم‌های آسیایی دشوار می‌کند. در مجموع تعویق احتمالی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به نفع فوتسال ایران است هرچند این سود برای سایرین هم هست، چون با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات، هیچ تیمی آماده نیست.

وی در خصوص انتقادات به تشکیل تیم «ب» در فوتسال ملی کشور، تصریح کرد: تشکیل تیم «ب» در مجموع برای بازیکنان بین ۲۰ تا ۲۴ سال مفید است، چون در لیگ برتر و تیم ملی به برخی از این بازیکنان بازی نمی‌رسد. در این شرایط تیم «ب» مکان مناسبی است تا این بازیکنان در آن حضور داشته باشند و آمادگی خود را حفظ کنند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره ابهامات تشکیل تیم «ب» در رده ملی، گفت: تشکیل تیم «ب» بار مالی چندانی ندارد و از نظر فنی هم لازم است و اگر این تیم تشکیل نشود در آینده منتقدان می‌گویند مگر تشکیل این تیم چقدر هزینه داشت که جوانان را به حال خود رها کردید.

پرهیزکار در پایان در مورد زمان تشکیل چنین تیمی، خاطرنشان کرد: در مقطع زمانی فعلی البته نیازی به تشکیل تیم «ب» نیست، چون رویداد خاصی برگزار نمی‌شود، اما در آینده تیم «ب» مفید خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.