کد خبر : 153951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 13:23
-

کلاتی : مس را می‌بریم و به فینال می‌رویم/امسال مشهد تیم را برای قهرمانی بسته است

کلاتی : مس را می‌بریم و به فینال می‌رویم/امسال مشهد تیم را برای قهرمانی بسته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسالیست مشهدی معتقد است تیم شهرش هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارد و می‌توانند با همدلی، کاپ را به مشهد بیاورند. شهرزاد نصیری، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال، در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرده است طبق جلسه سازمان لیگ فوتسال در فدراسیون، تصمیم به انجام دیدارهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسالیست مشهدی معتقد است تیم شهرش هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارد و می‌توانند با همدلی، کاپ را به مشهد بیاورند.

شهرزاد نصیری، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال، در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرده است طبق جلسه سازمان لیگ فوتسال در فدراسیون، تصمیم به انجام دیدارهای لیگ برتر گرفته شده است، یعنی لیگ نیمه‌تمام نمی‌ماند و با آغاز فعالیت باشگاه‌ها مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار خواهد شد. برای برگزاری مسابقات به ۴ تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف فرصت قانونی داده می‌شود تا تیم‌ها خود را آماده رقابت کنند. تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است که درحال‌حاضر در مرحله برگشت پلی‌آف، متوقف شده‌اند. آن‌ها در صورت کسب پیروزی در رفسنجان راهی فینال خواهند شد. درهمین‌خصوص رؤیا کلاتی، بازیکن مشهدی این تیم، درباره شرایط خود و آمادگی تیمش برای ادامه لیگ گفته است.

این فوتسالیست مشهدی گفت: واقعا شرایط سخت و خاصی است. این ویروس، سلامتی مردم را در سراسر جهان تهدید می‌کند و ما تنهاکاری که می‌توانیم اجام دهیم، این است که در خانه‌های خود بمانیم. البته برای ما فوتبالیست‌ها هم سخت است که نه سالن بدن‌سازی برویم و نه با تیم تمرین توپی داشته باشیم. اما با حداقل‌ها و رعایت همه مسائل بهداشتی و برنامه‌های بدن‌سازی که برای این شرایط داریم، سعی کردیم وضعیت بدنی و روحی خودمان را حفظ کنیم.

آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شد
او تصریح کرد: فشردگی لیگ زیاد بود و برعکس همه سال‌ها امسال تیم‌ها رقابت نزدیکی داشتند و طبیعی است که مصدومان هر تیم هم زیاد شوند. نیاز به استراحت داشتیم تا مصدومیت‌ها هم برطرف شود، ولی کار سختی است که در شرایط خاص کرونا و ماه مبارک رمضان بتوانیم همان آمادگی قبلی را حفظ کنیم و برای بازی‌های مهم آماده شویم. کلاتی درباره آسیب‌دیدگی و وضعیت بهبودی خود اظهار کرد: من از نیم‌فصل دوم متأسفانه دچار شکستگی استخوان اول کف پایی شدم و برای این آسیب، تنهادرمان، استراحت است؛ اما در طول فصل بسیار سخت بود و باز هم سعی کردم به میزان کمی به تیم کمک کنم و بعد از چند هفته دوباره به بازی‌ها برگشتم. درحال‌حاضر نیز این آسیب برطرف شده است.

مس را می‌بریم و به فینال می‌رویم
او درباره اینکه مس رفسنجان و بازیکنانش مدعی هستند تیم مشهد شانس آورد که بازی اول را در خانه مساوی کرد و مطمئن هستند بازی برگشت را مس پیروز می‌شود و به فینال می‌رود، گفت: با توجه به نتیجه بازی، بازیکنان مس طبیعی است که چنین‌ادعایی داشته باشند؛ اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. با آمادگی تیم و بازیکن‌ها و همین‌طور برطرف‌شدن مصدومیت‌ها، به‌ویژه برطرف‌شدن آسیب‌دیدگی‌ام، فکر می‌کنم بازی جذابی در پیش باشد و اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، ما نتیجه بازی رفت را جبران می‌کنیم و با احترام به تیم مس، بازی را می‌بریم و به فینال می‌رویم. کلاتی با اشاره به میزان شانس مشهد برای کسب قهرمانی تصریح کرد: خب باید واقع‌بین باشیم. امسال مشهد تیم را برای قهرمانی بسته و حتی چند بازیکن تیم ملی را جذب کرده است و تا اینجا هم اگر آسیب‌دیدگی‌ها و بدشانسی‌ها نبود، ما وضعیتمان خیلی بهتر می‌شد. بنابراین با توجه به تمامی جنبه‌ها و با توجه به سرمایه‌گذاری امسال و بازیکنان تیم و همدلی که در تیم وجود دارد، باید بگویم شانس قهرمانی ما بالاست.

او درباره رضایت تیم ملی‌حفاری به پایان لیگ و اعلام تیم آن‌ها به‌عنوان قهرمان لیگ امسال تصریح کرد: به‌جز تیم صدرنشین فعلی فکر نمی‌کنم دیگرتیم‌های حاضر در پلی‌آف موافق چنین‌اتفاقی بودند. بالاخره هر تیمی استراتژی‌های خاصی در پلی‌آف دارد و فکر نمی‌کنم چنین‌پایانی را باشگاه‌ها بپسندند و به‌شخصه منتظر بازی‌های مهم پلی‌آف هستم. بازیکن فوتسال ایران که چندین دوره سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارد، درباره شانس پیوستن دوباره به تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: همان‌طور که گفتم، در نیم‌فصل آسیب جدی دیدم و همین باعث شد در اردوهای آخر، کادر فنی تیم ملی من را دعوت نکند. الحمدلله با توجه به برطرف‌شدن آسیب‌دیدگی من و آمادگی جسمانی خوبی که الان دارم، با توکل به خدا اگر در ۳ بازی باقی‌مانده مثل سال‌های قبل، عالی بازی کنم و همان رؤیا کلاتی همیشگی باشم، می‌توانم دوباره اعتماد کادر فنی تیم ملی را به دست بیاورم و لباس مقدس تیم ملی را بپوشم و به تیم ایران در قهرمانی آسیا کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.