کد خبر : 153948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 13:16
-

پیشنهاد افزایش آرا فوتسالی ها در مجمع فدراسیون

پیشنهاد افزایش آرا فوتسالی ها در مجمع فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو مجمع فدراسیون فوتبال و مشاور سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال برای بررسی پیش‌نویس اساسنامه جدید گفت: “در مرحله نخست اصلاحات مدنظر خودمان را اعلام کردیم و در این مرحله فدراسیون فوتبال بعد از بررسی نظرات اعضای مجمع و نگارش پیش نویس اساس نامه، باید مجمع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو مجمع فدراسیون فوتبال و مشاور سازمان لیگ درباره تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال برای بررسی پیش‌نویس اساسنامه جدید گفت: “در مرحله نخست اصلاحات مدنظر خودمان را اعلام کردیم و در این مرحله فدراسیون فوتبال بعد از بررسی نظرات اعضای مجمع و نگارش پیش نویس اساس نامه، باید مجمع را برگزار کند. فعلا در این زمینه اطلاع رسانی نشده است. از طرفی شیوع کرونا مجالی برای برگزاری مجمع نداده است.”

او افزود:”من پیشنهادهایی مبنی بر افزایش نمایندگان فوتسال و فوتبال ساحلی به مجمع داشتم چرا که ما لیگ‌های قابل قبول این دو رشته را داریم و توانستیم در جام جهانی روی سکو بایستیم. از طرفی باید جامعه زنان نیز مشارکت قابل قبولی در مجمع داشته باشند. فدراسیون فوتبال باید الزامات فیفا را قبول کند و ضمن حفظ استقلال خود، قوانین داخلی را هم مدنظر داشته باشد.

بهروان همچنین گفت:” به نظرم فدراسیون در مجمع آتی باید اصلاحات را با رنگ دیگری مشخص کند به راحتی قابل بررسی باشد. البته پیشنهاد من این است که پیش نویس اساس نامه را برای همه قابل رویت کنند. چه اشکالی دارد که ما نظرات دیگران را هم بدانیم؟ اهالی رسانه هم باید در این روند مشارکت داشته باشند. آنها یکی از ارکان فوتبال هستند که فیفا به رسمیت می‌شناسد. روستایی و عشایری در فوتبال نماینده دارد اما رسانه ها حضور ندارند. باید از نظرات بزرگان رسانه استفاده کرد. ضمن اینکه ما باید شفاف سازی را در دستور کارمان بگذاریم. از طرفی در اساس نامه جدید باید از گنگ بودن مفاد پرهیز شود. اساس نامه کنونی گنگ است و هر کسی به نفع خود تفسیر می کند.”

او درباره زمان احتمالی برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: “فدراسیون تا مهر و آبان فرصت برگزاری انتخابات را دارد. فعلا زمان داریم و می توانیم تا آن موقع روند اصلاحات را پیش ببریم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.