کد خبر : 154753
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 13:41
-

جابری:مس و گیتی پسند نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشته اند/ هیچ باشگاه لیگ یکی هنوز آزمایشات تست کرونای خود را به ما نداده است

جابری:مس و گیتی پسند نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشته اند/ هیچ باشگاه لیگ یکی هنوز آزمایشات تست کرونای خود را به ما نداده است

دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: در صورت پیروزی هر تیم در فینال لیگ برتر فوتسال دیدار سوم در شهر کرمان و به یاد سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزارمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد وضعیت لیگ‌های فوتسال اظهار داشت:  ویروس کرونا نزدیک به ۳ ماه است که کلیه فعالیت‌های ورزشی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعطیل کرده که لیگ‌های برتر فوتسال از این امر مستثنا نبودند، طبق هماهنگی‌هایی که با ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی و فدراسیون فوتبال انجام شده قرار است با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی مجددا فعالیت‌های باشگاه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کنیم.

وی گفت: همانطورکه اطلاع دارید فینال لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، در اواخر اردیبهشت در جلسه‌ای که با حضور مدیران باشگاه های گیتی پسند و مس سونگون در رابطه با برگزاری دیدار فینال انجام شد قرار شد که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی این فینال برگزار شود. هر دو باشگاه تا به امروز نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشته اند و آزمایشات تست پی سی آر کرونا خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده و ما هم به کمیسیون پزشکی فدراسیون ارسال کردیم.

دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار است دور رفت این مسابقات ۳۰ خرداد به میزبانی اصفهان و دور برگشت به میزبانی مس سونگون در ۶ تیر برگزار شود و طبق مصوبه‌ای که در این جلسه شده  در صورت پیروزی هر تیم در هر بازی ما دیدار سومی هم در ۹ تیر و به یاد شهید سردار سلیمانی در شهرستان کرمان داشته باشیم.

وی همچنین افزود: در این راستا ما ستاد برگزاری مسابقات فینال را‌‌‌‌‌‌‌ در هر استانی تشکیل داده و خودم رسما در این جلسات حضور دارم و هفته آینده  اولین جلسه در تبریز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، کمیسیون پزشکی، فدراسیون فوتبال و معاونت بهداشتی آذربایجان شرقی تشکیل می شود و بعد از جلسه قرار است بازدیدی از سالن محل تمرین و خوابگاه تیم‌ها داشته باشیم. متعاقبا  چهارشنبه ۲۱ خرداد در اصفهان و ۲۷ خرداد در کرمان جلسه‌ ستاد برگزاری فینال برگزار می شود.

جابری همچنین در مورد برگزاری لیگ دسته اول گفت: با توجه به  شیوع کرونا در کشور هفته چهاردهم گروه دوم لیگ دسته اول ۴ مسابقه برگزار نشد. طبق هماهنگی‌ها قرار است ما این ۴ بازی را دوم تیر با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و همچنین  آزمایش تست کرونای پی سی آر برگزار کنیم، اما تا این لحظه هیچ باشگاهی هنوز آزمایشات تست کرونای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سازمان لیگ اعلام نکرده است.

دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال همچنین در مورد لیگ برتر بانوان اعلام کرد: تیم‌های ملی حفاری خوزستان،‌ هیأت فوتبال خراسان ، سایپا تهران و مس رفسنجان ۴ تیمی بودند که دور رفت مرحله نیمه نهایی   از لیگ برتر بانوان خود را‌‌‌‌ به  دلیل ویروس کرونا  برگزار نکردند و بعداز اینکه شرایط کمی بهتر شد با هماهنگی ستادملی کرونا مجددا برنامه‌ای اعلام کردیم. اما این برنامه مورود قبول این باشگاهها نبود و آنها نقطه نظراتی داشتند که مورد پذیرش ما قرار گرفت. قرار است ۱۸ خرداد جلسه‌ای در ساعت ۱۱ صبح با مدیران این ۴ باشگاه و خانم صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان تشکیل  شود و نقطه نظرات همه آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و بعد از آن تصمیمات نهایی و نحوه برگزاری و شروع مسابقات لیگ بانوان اعلام شود.

وی همچنین در مورد شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام داشت:  ما در برگزاری لیگ برتر ۴ آیتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در نظر بگیریم، اول برنامه فیفادی تیم‌های ملی، دوم تاریخ شروع جام جهانی که مشخص شده شهریور ۹۹ برگزار می‌شود، سوم جام ملت‌ها که هنوز مشخص نیست و چهارم برنامه‌ تمرین اردوهای تیم ملی فوتسال است. در برگزاری لیگ ما باید این ۴ مورد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر بگیریم و بعد از آن در جلسه ای با حضور سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و کمیته فنی کمیته فوتسال تشکیل و در آخر با هماهنگی باشگاه‌ها تاریخ برگزاری مسابقات لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.