کد خبر : 154747
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 13:09
-

عباسی:در زمان کوتاه کار تاکتیکی خاصی نمی‌توان انجام داد/دو سال است از قهرمانی دور هستیم

عباسی:در زمان کوتاه کار تاکتیکی خاصی نمی‌توان انجام داد/دو سال است از قهرمانی دور هستیم

بازیکن گیتی پسند از شرایط این تیم در آستانه بازی فینال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمدعباسی با اشاره به آغاز تمرینات گروهی تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: خوشبختانه پس از انجام تست کرونا و ارسال نتایج برای ایفمارک و سازمان لیگ فوتسال، تمرینات گروهی را در سالن پیروزی از سر می‌گیریم.

وی افزود: تمرینات متناسب با نظر کادرفنی برنامه‌ریزی خواهد شد، این در حالی است که احتمالاً با توجه به زمان کم برای تقابل با مس سونگون در فینال فشار زیادی روی بازیکنان تحمیل نمی‌شود، به این دلیل که در زمان کوتاه کار تاکتیکی خاصی نمی‌توان انجام داد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره کوتاه بودن زمان تمرینات برای فینال بیان کرد: بهتر بود فرصت بیشتری برای تمرینات گروهی تیم‌ها در نظر می‌گرفتند چرا که بازیکنان در این مدت آمادگی بدنی کامل خود را از دست داده‌اند. در حال حاضر باید با برنامه‌ریزی خوب برای تقابل با مس سونگون آماده شویم.

وی درباره افت آمادگی بدنی بازیکنان در زمانی تعطیلی تمرینات بیان کرد: طبیعی است که تعطیلی ۴ ماهه تمرینات به علت ویروس کرونا باعث افت آمادگی شود. با وجود حرفه‌ای بودن بازیکنان گیتی‌پسند و تمرینات انفرادی آن‌ها در این مدت، تمرینات گروهی تأثیر بیشتری برای تیم خواهد داشت.

احمدعباسی ادامه داد: ۲ سال است از قهرمانی به دور هستیم و سال گذشته نتیجه فینال را در زمین خود واگذار کردیم، گیتی‌پسند بازیکنان بزرگی را در خود می‌بیند و امیدوارم با تمرین و برنامه‌ریزی خوب بتوانیم قهرمانی این فصل را با نام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به ثبت برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.