کد خبر : 154743
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 12:50
-

پرهیزکار:آماده میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا هستیم

پرهیزکار:آماده میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا هستیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: اگر به هر دلیلی ترکمنستان از میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا انصراف بدهد، ایران حاضر است میزبانی این بازی ها را برعهده بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اینکه مسابقات جام جهانی فوتسال از سوی فیفا لغو و به سال بعد موکول شد، گفته شد کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قصد دارد، بازی‌های جام ملت‌ها را به جای مرداد در زمان دیگری برگزار کند.

هنوز هیچ خبر رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لغو مسابقات جام ملت‌ها اعلام نشده است، اما آن طور که شنیده می‌شود AFC قصد دارد این بازی‌ها را در آذر و یا بهمن برگزار کند.

پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هیچ تصمیم مشخصی برای جام ملت‌های آسیا نگرفته و ما هم به مانند دیگر کشور‌های آسیایی منتظریم تا ببینیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد. کمیته فوتسال اخیراً به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای ارسال کرده و در آن نامه درخواست تعویق مسابقات شدیم.

او افزود: گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ تاریخ را برای مسابقات جام ملت‌ها انتخاب کرده است که یکی از این تاریخ‌ها آذر و دیگری بهمن ماه است. با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان در بیشتر نقاط جهان وجود دارد و ممکن است مشکلاتی را برای تیم‌های آسیایی به وجود بیاورد، شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا در لحظه آخر تصمیم بگیرد مسابقات جام ملت‌ها را به جای آذر در بهمن ماه برگزار کند. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و منتظر هستیم تا ببنیم AFC در نهایت چه تصمیمی برای رقابت‌های جام ملت‌ها می‌گیرد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین درباره اینکه اگر به هر دلیلی ترکمنستان از میزبانی رقابت‌های جام ملت‌ها انصراف بدهد، آیا ایران حاضر است میزبانی این مسابقات را بر عهد ه بگیرد بیان داشت: ما ۱۰۰ درصد آماده هستیم تا هر موقع که ترکمنستان از میزبانی بازی‌ها انصراف داد، به جای آن‌ها میزبانی بازی‌ها جام ملت‌ها را بر عهده بگیریم. در نامه ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم ضمن درخواست تعویق بازی ها، موضوع میزبانی را هم مطرح کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.