کد خبر : 154778
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 22:02
-

فخیم: هنوز هم توانایی بازی در تیم ملی فوتسال را دارم/کاش فینال در شهرهای دیگری برگزار می شد

فخیم: هنوز هم توانایی بازی در تیم ملی فوتسال را دارم/کاش فینال در شهرهای دیگری برگزار می شد

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، گفت: نمی‌توانم خودم را فریب بدهم اما معتقدم می‌توانم به راحتی در تیم ملی بازی کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرینات تیم فوتسال مس‌سونگون جهت آماده‌سازی برای دیدار فینال لیگ برتر پس از گذراندن تست کرونا، شروع شده است.

در این راستا، «فرهاد فخیم» اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات تیم بعد از ۳ ماه تعطیلی دوباره از سر گرفته شد. همه بازیکنان به غیر از ۲، ۳ نفر در تعطیلات بدن خود را آماده نگه داشتند. حالا با شروع تمرینات، کار با توپ و انجام کارهای تاکتیکی نیز در دستور کار کادر فنی قرار گرفته است.

وی درباره پیش‌بینی خود از دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم‌ها یک ماه فرصت آماده‌سازی دارند که به نظر من زمان مناسبی است. بازیکنان و کادر فنی هر ۲  تیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به نظرم دیداری جذاب خواهیم داشت. امیدوارم کیفیت و هیجان این مسابقه بالا باشد تا همه از آن لذت ببرند.

با اعلام سازمان لیگ دیدار سوم مرحله فینال ۹ تیر ماه و در شهر کرمان برگزار می‌شود.  کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در این مورد اظهار داشت: تصمیم گرفته شده و ما نیز نمی‌توانیم اعتراضی کنیم اما کاش این دیدار در شهرهایی همچون مشهد و تهران برگزار می‌شد زیرا این شهرها امکانات بهتری نسبت به شهرهای دیگر دارند.

فخیم در خصوص برگزار شدن یا نشدن پلی‌آف گفت: بودن این مرحله خوب است زیرا دیدارهای بیشتری انجام می‌شود و فوتسال بیشتر به چشم می‌آید اما تیم‌ها امکانات ندارند و این موضوع باعث شده که برگزاری پلی‌آف بیشتر برای آن‌ها دردسر داشته باشد تا منفعت. نحوه برگزاری پلی‌آف یک ایراد خیلی بزرگ نیز داشت؛ اینکه تیم اول جدول باید در ابتدا به خانه حریف برود و ببازد، باید بازی برگشت را با استرس انجام دهد. به این شکل اول شدن هیچ سودی برای آن تیم نداشت.

وی افزود: خدا کند چند تیم خوب به فوتسال بیاید که جذابیت لیگ بالا برود. تهران می‌تواند یک تیم مدعی در لیگ داشته باشد اما این شهر هیچ نماینده‌ای ندارد. امیدوارم مشکلات مالی فوتسال حل شود تا همه تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشند.

پیش از این «مهدی جاوید» در گفت و گو با ایرنا گفته بود که فخیم با همین سن می‌تواند به تیم ملی در جام جهانی کمک کند و کارگشای تیم باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در مورد گفته جاوید و اینکه اینکه آیا هنوز به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: جاوید به من لطف دارد. نمی‌توانم خودم را فریب بدهم اما معتقدم می‌توانم به راحتی در تیم ملی بازی کنم. تاکنون چند مرتبه با تیم ملی خداحافظی کردم و دیگر به دعوت شدن به آن فکر نمی‌کنم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان را دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین پنجشنبه , ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

البته ایشون خیلی علاقه زیادی به دخالت در کار کادر فنی هم دارد!!!