کد خبر : 154813
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 17:54
-

زمان جام باشگاه های آسیا تغییر نکرد/احتمال عدم تغییر زمان فوتسال قهرمانی آسیا

زمان جام باشگاه های آسیا تغییر نکرد/احتمال عدم تغییر زمان فوتسال قهرمانی آسیا

با تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در آذرماه برگزار می‌شود. این موضوع می‌تواند به منزله تعویق جام ملت‌های آسیا تا سال ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آسیا قرار بود اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا، این بازی ها به مرداد ۱۳۹۹ موکول شد. باتوجه به شرایط کشورها برای آماده سازی و فرصت کم باقیمانده تا این مسابقات، ایران درخواست داد جام ملت های فوتسال آسیا از مرداد به آذر یا بهمن و اسفند ۱۳۹۹ موکول شود.

این در حالی است که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در ماه دسامبر (آذرماه) برگزار می شود و بنابراین شاهد جام ملت های آسیا در این ماه نخواهیم بود.

محمد عبدالله هزام الظاهری در این خصوص گفت: «طبق توافق با AFC مقرر شد از تاریخ ۲ تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۲ تا ۲۳ آذر) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا به میزبانی امارات برگزار شود.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این همین تاریخ را برای جام باشگاه های آسیا اعلام کرده بود.

به این ترتیب در صورتی که AFC با درخواست ایران برای تغییر تاریخ جام ملت های فوتسال آسیا موافقت کند، این بازی ها قطعا به ابتدای سال ۲۰۲۱ یعنی بهمن یا اسفند موکول خواهد شد در غیر این صورت بازی ها در همان مرداد ماه برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.