کد خبر : 154819
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 17:20
-

ناظم‌الشریعه: تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال، جوان هستند

ناظم‌الشریعه: تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال، جوان هستند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمامی بازیکنانی که برای اردوی جدید تیم ملی انتخاب کردیم، از بین جوانان هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سیدمحمد ناظم‌الشریعه» در خصوص اردوی جدید تیم ملی فوتسال بیان داشت: ۱۶ بازیکنانی که قرار است به اردو دعوت شوند را انتخاب کردیم و برنامه‌های اردوی جدید را نیز آماده کردیم. در حال حاضر منتظر هستیم تا کمیته فوتسال اجازه برگزاری اردو را از ستاد عالی کرونا بگیرد. همه این بازیکنان جوان هستند. بازیکنان لژیونری را که در ایران حضور دارند نیز به اردو دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاریخ ۲ اردوی تیم ملی فوتسال را به کمیته فوتسال اعلام کردیم. اگر با تاریخ‌های پیشنهادی موافقت شود، اردوی اول از روز شنبه ۱۷ خردادماه و اردوی بعدی یک هفته بعد از آن برگزار می‌شود.

ناظم‌الشریعه در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال تصریح کرد:‌ ما به دنبال برگزاری مسابقات دوستانه‌ای در شیراز هستیم اما در ابتدا باید تاریخ تورنمنت تایلند مشخص شود که کمیته فوتسال پیگیر آن است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره برگزار شدن یا نشدن پلی‌آف و تاثیر آن بر عملکرد تیم ملی، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری پلی‌آف بسیار مهم است. دلیل برگزاری این مرحله این بود که بازیکنان بیشتر در شرایط مسابقه و تمرین قرار بگیرند اما وقتی که زمان برگزاری پلی‌آف با اردوهای تیم ملی تداخل پیدا می‌کند، این موضوع به تیم ملی ضرر می‌زند.

وی در خصوص تماشای دیدار فینال لیگ برتر فوتسال گفت: به امید خدا با همه اعضای کادر فنی تیم ملی به تماشای دیدار فینال می‌رویم.‌ ‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.