کد خبر : 154850
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 9:47
-

برزیلی ها گیتی پسند امروز به ایران می رسند

برزیلی ها گیتی پسند امروز به ایران می رسند

طبق شنیده‌ها ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند امروز به ایران می آیند تا خودشان را برای بازی فینال آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تمرینات خود را قبل از فینال لیگ برتر برابر مس سونگون از اوایل هفته گذشته آغاز کرده و بازیکنان این تیم در ۲ نوبت صبح و عصر تمریناتشان را در سالن پیروزی اصفهان پیگیری می‌کنند. همچنین شنیده می شود الکس فالکون و والکس دوسانتوس، ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم که از ۳ هفته پیش به کشورشان سفر کرده بودند قرار است امروز خود را به ایران رسانده و در کنار دیگر بازیکنان این تیم خود را برای بازی فینال آماده کنند.

قرارداد الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی گیتی پسند پس از بازی فینال لیگ برتر به پایان می‌رسد و آن طور که شنیده می‌شود دوسانتوس تقریبا کارش با گیتی پسندی‌ها به پایان رسیده و قرار است فصل بعد در لیگ برتر اسپانیا بازی کند.

همچنین وضعیت فالکون برای فصل بعد مشخص نیست و با توجه به اینکه او از ۲ تیم باشگاهی ایتالیا پیشنهاداتی را دریافت کرده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه گیتی پسند در صدد هستند تا قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر باید روز جمعه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان به مصاف مس سونگون برود.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.