کد خبر : 154848
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 9:48
-

سنگ‌سفیدی: فینال لیگ برتر هیچ بار فنی ندارد / نداشتن نماینده برای برای تهران خیلی بد است/فرقی نمی‌کند بازیکن ۴۰ ساله است یا ۱۵ ساله؟!

سنگ‌سفیدی: فینال لیگ برتر هیچ بار فنی ندارد /  نداشتن نماینده برای برای تهران خیلی بد است/فرقی نمی‌کند بازیکن ۴۰ ساله است یا ۱۵ ساله؟!

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اگر تیم‌های بزرگ فوتبال در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند، این رشته با تحولات بزرگی روبه رو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اگر تیم‌های بزرگ فوتبال در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند، این رشته با تحولات بزرگی روبه رو می‌شود.

«محمدرضا سنگ‌سفیدی» در خصوص شرایط تیم گیتی‌پسند برای حضور در فینال لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از دوری سه ماهه از شرایط تمرین و مسابقات، باید آماده فینال لیگ برتر شویم. برای حضور در تمرینات همه اعضای باشگاه آزمایش کرونا دادند که خدا را شکر هیچکس مشکلی نداشت. امیدوارم با این وقفه‌ای که پیش آمد، بازیکنان دچار مصدومیت نشوند و همه به دیدار نهایی برسند.

وی در مورد دیدار نهایی لیگ برتر که میان ۲ تیم گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچکس نباید از این مسابقه انتظار کیفیت فنی بالا داشته باشد. در این دیدار فقط قهرمان مشخص می‌شود و هیچ بار فنی ندارد و هر تیمی که باتجربه‌تر و خوش‌شانس‌تر باشد به مقام قهرمانی می‌رسد. تیم‌ها ۳ ماه از شرایط مسابقه دور بودند و افت کیفیت فنی بازیکنان امری عادی است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره نحوه برگزاری دیدارهای نهایی لیگ برتر بیان داشت: همانطور که انتظار داشتیم مسابقه فینال به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود. البته فرقی نمی‌کند که این دیدارها در کجا باشد زیرا بدون حضور و حمایت تماشاگران ۲ تیم است. در مورد دیدار سوم نیز هرچه در قانون ابلاغ شده باید انجام شود و فکر نمی‌کنم چیزی تغییر کند.

سنگ‌سفیدی در خصوص برگزار شدن یا نشدن مرحله پلی‌آف لیگ برتر، تصریح کرد: کلیت پلی‌آف خوب است اما اگر نحوه اجرای آن درست باشد. به طور مثال دیدارهای سوم باید در زمین تیمی باشد که در جدول جایگاه بهتری نسبت به حریفش داشته است. به هر حال هر کار جدیدی که انجام می‌شود در ابتدا نقایصی دارد که باید رفع شود. لیگ ما بعد از ۲ سال برگزاری پلی‌آف تازه داشت به سر و سامانی می‌رسید اما دوباره تعطیل شد. من در کل موافق برگزاری پلی‌آف هستم اما اگر به درستی و بدون نقص انجام شود.

وی در مورد عدم حضور تیم‌های تهرانی در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تهران پایتخت ایران است و به نظر من نداشتن نماینده در لیگ برای برای تهران خیلی بد است.‌ در هر سالن تهران که بروید ۴، ۵ فوتسالیست حرفه‌ای می‌بینید. حضور تیم‌ تهرانی در لیگ برتر خیلی مزایای خوبی برای لیگ دارد. جذابیت لیگ بالا می‌رود، منابع مالی خوبی در تهران هستند که می‌توانند به فوتسال کمک کنند، شهرهای دیگر به حضور در لیگ برتر ترغیب می‌شوند و خیلی از مزایای دیگر که در این مورد وجود دارد. استقلال‌ و پرسپولیس باید بیایند و در فوتسال تیم‌داری کنند زیرا حضور این ۲ تیم با خودش حامیان مالی و پخش زنده تلویزیونی به همراه می‌آورد. به نظر من اگر تیم‌های بزرگ فوتبال در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند، مانند سال ۲۰۰۸ که رنسانس فوتسال را تجربه کردیم، بار دیگر با رنسانس جدیدی روبرو می‌شویم که نتیجه آن پیشرفت فوتسال است.

ملی‌پوش فوتسال در پایان در مورد تعویق یکساله جام‌جهانی ۲۰۲۰ و بالا رفتن سن بازیکنان تیم ملی، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی آماده است و عملکرد فنی خوبی دارد فرقی نمی‌کند که ۴۰ ساله است یا ۱۵ ساله. اگر سن مهم بود «فالکائو» با ۴۰ سال سن نمی‌توانست برزیل را در جام‌جهانی بالا ببرد و بیشترین گل را برای آن‌ها بزند. عملکرد بسیار مهم‌تر از سن است. به نظر من شرایط سنی تیم ملی بسیار خوب است و امیدوارم با تیمی‌ که داریم قهرمان آسیا شویم و در جام‌جهانی ۲۰۲۰ فوتسال نیز به فینال برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.