کد خبر : 154865
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 13:16
-

شریف: باید تصمیمی گرفته شود که برای همه تیم‌های فوتسال منفعت داشته باشد

شریف: باید تصمیمی گرفته شود که برای همه تیم‌های فوتسال منفعت داشته باشد

لغو زمان آغاز تمرینات دختران فوتبالیست به‌دنبال جلسه تصمیم‌گیری فدراسیون فوتسال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دختران تیم فوتسال مشهد به‌جای آغاز تمرینات خود از امروز، باید منتظر جلسه فردا در فدراسیون باشند.
باوجود اینکه طبق برنامه سازمان لیگ از امروز تمرین دختران فوتسالیست برای حضور در بازی‌های باقی‌مانده پلی‌آف باید آغاز می‌شد، اما اختلاف‌ها و حاشیه‌ها باعث شد تا شروع تمرینات به تعویق بیفتد تا در جلسه روز یکشنبه تکلیف این مسابقات برای آخرین‌بار مشخص شود. بیش از ۱۰ روز پیش بود که مسئول برگزاری لیگ فوتسال بانوان از برنامه لیگ برای برگزاری تمرینات و مسابقات خبر داد و قرار شد از ۱۷ خردادماه تمرینات آغاز شود تا درنهایت ۱۳ تیرماه اولین بازی معوقه پلی‌آف با حضور ۴ تیم پیگیری شود.
همین خبر کافی بود تا ۲ تیم در موضع مخالف قرار بگیرند و ۲ تیم دیگر درحالی‌که برگزاری مسابقات را درست و منطقی می‌دانستند، خود را تابع تصمیم فدراسیون اعلام کنند. ده‌ها مصاحبه و اظهارنظر از مدیران عامل تا سرمربیان و بازیکنان در این مدت در رسانه‌ها دیده شد که در روز‌های اخیر این مصاحبه‌ها دیگر به گوشه و کنایه تبدیل شده بودند.
بلاتکلیفی تمام می‌شود
درهمین‌باره و دلیل اینکه چرا تمرینات تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی از امروز در مشهد شروع نمی‌شود، فاطمه شریف می‌گوید: پس از اجازه وزارت بهداشت برای آغاز مسابقات، زمان شروع تمرینات ازسوی فدراسیون اعلام شد؛ اما خیلی زود جو رسانه‌ای شکل گرفت تا مخالفت برخی تیم‌ها با برگزاری پلی‌آف مطرح شود و به‌خاطر بلاتکلیفی، ما نیز تمرینات گروهی را شروع نکردیم.
سرمربی نماینده مشهد ادامه می‌دهد: از همان ابتدا نیز مطرح کردم که بهتر است خود تیم‌ها جلسه‌ای بگذارند و مشکل را حل کنند، نه اینکه پشت پوشش رسانه‌ها اقدام به حرف‌زدن کنیم. اتفاق خوبی که افتاده است، جلسه فدراسیون با حضور تیم‌های شرکت‌کننده است که روز یکشنبه برگزار می‌شود و مدیران عامل ۴ تیم، سرمربی تیم ملی و مسئول سازمان لیگ طی این جلسه جمع بندی نهایی موافقان و مخالفان را مطرح کرده و تصمیم قطعی را برای ادامه مسابقات خواهند گرفت. فدراسیون به‌دنبال ازبین‌بردن تنش‌های موجود است و قرار است رأی‌گیری شود.
هر تصمیمی که گرفته شود، از بلاتکلیفی بهتر است؛ زیرا در این مدت برنامه بدن‌سازی بازیکنان به‌شکلی بود که بتوانند از روز شنبه تمرینات سالنی خود را شروع کنند و هر تغییری در برنامه قبلی، کار را برای ما سخت می‌کند. او تصریح می‌کند: اینکه ۲ جبهه شکل گرفته است، اصلا خوب نیست. به‌هر‌حال یا پلی‌آف و فینال برگزار می‌شود یا نمی‌شود، اما بهتر از این است که روحیه جوانمردی و فیرپلی را زیرپا بگذاریم و با طعنه و کنایه صحبت شود. همه ما فوتسالی‌ها یک خانواده هستیم و در هر خانواده اختلاف‌نظر وجود دارد، مهم است که درون‌خانواده‌ای، خودمان موضوعات را حل کنیم نه اینکه برخی رسانه‌ها با اهداف خاصی در این ماجرا ورود کنند.
تماس‌های عجیب از رسانه‌ها
شریف می‌گوید: در هفته گذشته بیش‌از ۶۰ تماس از خبرنگارانی داشتم که در طول برگزاری لیگ حتی یک بار هم پیگیر اخبار نبودند و هیچ تماسی نداشتند؛ اما حالا با نیت‌های مختلف و ایجاد جو رسانه‌ای به این موضوع می‌پردازند که از نظر من عجیب است. صحبت‌های وزارت بهداشت و فدراسیون در این مدت برای ما مرجع بوده و زمانی که گفتند بعد از ۴ روز حضور در شهر میزبان بازی نباید برگزار شود، قبول کردیم و حالا که اجازه برگزاری مسابقات را داده‌اند نیز همین‌طور برخورد کردیم و نمی‌دانم مشکل کار کجاست.
فینال نباشد، خبری از قهرمان نیست
سرمربی تیم هیئت خراسان تأکید می‌کند: طی صحبت‌هایی که با مسئول لیگ داشته‌ام، نصیری اعلام کرد بنای فدراسیون بر برگزاری پلی‌آف است؛ اما در‌صورتی‌که حتی تصمیم گرفته شود مسابقات برگزار نشود، لیگ نیمه‌تمام رها خواهد شد و هرگز قهرمان مشخص و معرفی نخواهد شد. دو تیمی که مخالف برگزاری مسابقات هستند، می‌گویند دیدار‌های باقی‌مانده را پیش از شروع فصل جدید برگزار کنیم، اما چنین‌موضوعی امکان‌پذیر نیست. تیم‌ها برای فصل جدید ممکن است تغییر کنند.
برخی بازیکنان جدا می‌شوند، تیم قوی‌تر می‌شود یا ضعیف‌تر، شاید اصلا ما فصل بعد نباشیم و همه این احتمالات ممکن است وجود داشته باشد. باید پیشنهادی بدهیم که فقط برای خودمان مناسب نباشد و دیگر تیم‌ها نیز منفعت ببرند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.