کد خبر : 154887
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 16:31
-

شمسایی با استقلال در لیگ برتر فوتسال

شمسایی با استقلال در لیگ برتر فوتسال

باشگاه استقلال در شرایطی برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام آمادگی کرده که سازمان لیگ فوتسال در این‌باره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سالهاست که از تیمداری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتری می‌گذرد و جز خاطره‌ای از این تیم‌ها در فوتسال چیزی باقی نمانده است. در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای بازگرداندن این دو تیم به فوتسال شد اما این اتفاق هر بار به دلایلی رخ نداده است. فوتسالی‌ها به خوبی بر این نکته واقفند که تیمداری این دو تیم محبوب پایتخت چه رونقی در لیگ برتر ایجاد می‌کند اما در مدتی که خبری از تیم تهرانی در لیگ برتر فوتسال نیست حالا شایعات تیمداری استقلال در فوتسال نزدیک به واقعیت شده است.

وحید شمسایی که آخرین بار با پیراهن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر حاضر بود پس از انحلال این تیم در صدد بازگشت به فوتسال با یکی از دو تیم محبوب پایتخت است. شمسایی با همراهی یکی از دوستان سرمایه‌دار خود که قصد تیمداری در فوتسال را دارد ابتدا مذاکراتی با پرسپولیس در زمان مدیریت انصاری‌فرد داشت اما با وجود اینکه مذاکرات به خوبی پیش می‌رفت، انصاری‌فرد از پرسپولیس رفت تا این بار بحث تیمداری استقلال مطرح شود. در همین زمینه استقلالی‌ها حاضر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال شده و درخواست خود را به سازمان لیگ فوتسال ارائه کرده‌اند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با ایسنا در این خصوص گفت: ” از تیم استقلال درخواستی برای تیمداری رسیده است. ما با توجه به شرایط ویژه این تیم قصد داریم پیشنهاد آن‌ها را در اولین جلسه سازمان لیگ فوتسال بررسی کنیم اما هیچ پیش بینی در این زمینه نمی‌توان کرد و  باید دید هیات رئیسه چه تصمیمی می‌گیرد.”

هر چه باشد پس از دوری چند ساله استقلال که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را هم دارد و همچنین دوری دوساله وحید شمسایی از لیگ برتر، به نظر می‌رسد بازگشت استقلال و شمسایی به فوتسال هیجان مسابقات باشگاهی را برای علاقمندان فوتبال سالنی دو چندان کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.