کد خبر : 154874
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 - 13:58
-

قلی زاده:به لطف مسئولان قم تصمیم گرفتیم فصل بعد در لیگ برتر شرکت نکنیم

قلی زاده:به لطف مسئولان قم تصمیم گرفتیم فصل بعد در لیگ برتر شرکت نکنیم

یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفته از رقابت‌های فصل بعد کناره گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم این روز‌ها مشکلات زیادی دارد. به طوری که مسئولان این باشگاه هنوز نمی‌دانند که آیا فصل بعد می‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند یا خیر.

شنیده می‌شود رسول قلی زاده مدیرعامل و مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم تصمیم گرفته به دلیل حمایت نکردن مسئولان استان قم از این تیم، فصل بعد در مسابقات لیگ برتر شرکت نکند.

قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: به لطف مسئولان استان قم تصمیم گرفتیم فصل بعد در لیگ برتر شرکت نکنیم. در چند ماه اخیر حامی های مالی بسیار خوب و قدرتمندی برای خرید امتیاز این تیم اقدام کردند، اما هر بار مشکلاتی به وجود آمد که آنها از خرید امتیاز تیم منصرف شدند. جالب است مسئولان اداره ورزش و جوانان استان قم به هیچ عنوان راضی به خروج  تیم از استان نیستند و از طرفی هم هیچ کمکی به ماندن این تیم در لیگ برتر نمی کنند. ما نمی‌دانیم که مسئولان استان دوست دارند این تیم فصل بعد در لیگ برتر بازی کند یا خیر.

او افزود: من برای اینکه بتوانم مطالبات بازیکنانم را پرداخت کنم چاره‌ای ندارم به غیر از اینکه امتیاز تیم را به فروش برسانم، زیرا بازیکنان پول خود را می‌خواهند و من کاملاً به آن‌ها حق می‌دهم. امیدوارم که مسئولان استان قم اگر دوست دارند فصل بعد هم تیم سوهان محمد در لیگ برتر شرکت کند، از این تیم بیشتر حمایت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.