کد خبر : 154901
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 10:04
-

مخالفت باشگاه سایپا با برگزاری مجدد لیگ فوتسال بانوان

مخالفت باشگاه سایپا با برگزاری مجدد لیگ فوتسال بانوان

مسئول امور بانوان باشگاه سایپا گفت: ما به خاطر سلامت بازیکنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخالف برگزاری مجدد لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کبری ستاری مسئول امور بانوان باشگاه سایپا اظهار کرد: باشگاه سایپا مخالف برگزاری مجدد لیگ برتر فوتسال بانوان است چرا که در درجه اول به سلامت بازیکنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت می‌دهد. همچنین به هیچ عنوان نباید مقام اول و دوم را در این رقابت‌ها مشخص کنند، زیرا بازی‌ها نیمه کاره تمام شده است؛ و هر ۴ تیم ملی حفاری، هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا و مس رفسنجان که حاضر در مرحله پلی آف بودند شانس قهرمانی را دارند.

او تصریح کرد: برنامه باشگاه سایپا این است که برای فصل آینده نیز در بخش فوتسال بانوان تیم داری کند. اما تا زمانی که پرونده شیوع ویروس کرونا بسته نشود اقدامی انجام نمی‌دهیم.

ستاری افزود: سطح بازی‌های این فصل خوب بود، اما یک مقدار لیگ بانوان از لحاظ داوری حرفه‌ای نبود. برگزاری بازی‌های پلی آف در شهر‌های تهران، اهواز و مشهد که روی خط قرمز این بیماری قرار دارد کار خطرناکی است.

مسئول امور بانوان باشگاه سایپا در ادامه گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان یک مشکل عمده دارد و آن حضور تیم‌هایی است که در ابتدای فصل در جلسه قرعه کشی شرکت می‌کنند، اما در ادامه‌ی مسابقات بعد از چند بازی به دلیل استطاعت مالی با مشکل مواجه می‌شوند و رقابت‌ها را ترک می‌کنند. به نظرم باید تعداد تیم‌های لیگ را کمتر و قوی‌تر کنند و نباید تیم‌های بی بضاعت را در رقابت‌ها بیاورند که میانه فصل مشکل ایجاد شود. تیم سایپا حقش به خاطر انصراف تیم ستارگان ورامین پایمال شد.

ستاری تصریح کرد: برنامه جوان گرایی همچنان در دستور کار تیم سایپا است و با وجود اینکه در این فصل میانگین سنی بازیکنان ما ۲۱ سال بود، اما قصد داریم تیم بانوان را برای سال آینده جوان‌تر کنیم. به نظرم نباید فقط از بازیکنان خوب ملی پوش در یک باشگاه استفاده شود بلکه باید بازیکن سازی برای سال‌های آینده صورت بگیرد. ملی پوشان امروز ما نمی‌توانند تا ۱۰ سال آینده به تیم ملی ما کمک کنند. سازمان لیگ هم باید برای سرمربی و مدیر فنی تیم ملی اقدامات لازم را فراهم آورد تا هر هفته از نزدیک شاهد رقابت‌ها باشند و بازیکنان ستاره و جوان را از دل تیم‌ها شناسایی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.