کد خبر : 154912
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399 - 11:04
-

پرهیزکار: استقلال و پرسپولیس به جذابیت‌ لیگ‌ها، قوی شدن تیم ملی و آوردن تماشاگران کمک می‌کنند

پرهیزکار: استقلال و پرسپولیس به جذابیت‌ لیگ‌ها، قوی شدن تیم ملی و آوردن تماشاگران کمک می‌کنند

رئیس کمیته فوتسال از دلایل موافقتش با حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته فوتسال گفت: ما از حضور تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس استقبال می‌کنیم زیرا این‌تیم‌ها به جذابیت‌ لیگ‌ها، قوی شدن تیم ملی و حضور تماشاگران به سالن‌های فوتسال کمک می‌کنند.

«داود پرهیزکار» در خصوص شرایط تیم ملی و اردوهای آماده‌سازی این تیم، اظهار داشت: قرار بود از امروز یعنی ۱۷ خردادماه اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم اما به دلیل اینکه پروتکل اجرایی نداشتیم این اردو برگزار نشد اما امروز صبح جلسه‌ای با مسوولین فدراسیون و کمیته پزشکی داشتیم و یک پروتکل برای اجرای اردوی تیم ملی تنظیم شد و امید به خدا در اولین فرصت در مورد اردوهای تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در مورد درخواست باشگاه استقلال برای تیم‌داری در فوتسال تصریح کرد: سال گذشته نیز این موضوع مطرح شده بود. در حال حاضر یک سری صحبت‌های اولیه مطرح شده و مدیرعامل استقلال نیز با این موضوع موافقت کرده است. ما از حضور تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس استقبال می‌کنیم زیرا این‌تیم‌ها به جذابیت‌ لیگ‌ها، قوی شدن تیم ملی و آوردن تماشاگران به سالن‌های فوتسال کمک می‌کنند.

پرهیزکار درباره عدم وجود تیم‌های تهرانی در لیگ برتر گفت: این سوال را باید از مسوولین هیات فوتبال تهران بپرسید. تهران پایتخت کشور است و باید تیم داشته باشد. خیلی از هواداران فوتسال در تهران هستند و از داشتن تیم در این شهر محروم هستند.

رییس کمیته فوتسال در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی فتیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: با مساعدت «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون فوتبال بخشی از پاداش‌ها و حقوق‌های عقب‌افتاده بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد و دنبال این هستیم که این رویه ادامه داشته باشد تا با روحیه خوبی تیم ملی را روانه مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا کنیم .

وی در مورد جای خالی سرمربی و بازیکنان بزرگ تیم ملی فوتسال در مجمع فدراسیون بیان داشت: فضا برای افزایش اعضای مجمع وجود دارد که دست کم بخشی از فوتسالی‌ها بتوانند عضو مجمع شوند تا بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشند.

پرهیزکار درباره تشکیل تیم ملی امید گفت: اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری جام ملت‌ها اعلام نشده است ولی ما ۲ برنامه برای آماده‌سازی تیم ملی داریم. قرار است برای پشتوانه‌سازی تیم ملی بزرگسالان، تیم امید را تشکیل دهیم که این کار باید در زمان مناسب انجام شود. اقدامات اولیه انجام شده و افرادی که برای پست سرمربیگری تیم امید لایق هستند انتخاب شده و اردوهای این تیم در چند ماه آینده برپا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.