کد خبر : 154959
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 13:22
-

سرپرست بانوان حفاری:ادامه لیگ پس از سفید شدن وضعیت خوزستان / به ایجاد تنش متهم‌ شده‌ایم

سرپرست بانوان حفاری:ادامه لیگ پس از سفید شدن وضعیت خوزستان / به ایجاد تنش متهم‌ شده‌ایم

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که انتظار داریم رییس سازمان لیگ فوتسال نظارت بیشتری بر بخش بانوان داشته باشد، گفت: به ما می‌گویند مسائل فوتسال را به رسانه‌ها نکشید و آن‌ها را بین خودمان حل کنیم اما وقتی از همین خانم مسئول بابت اظهاراتی که داشته است، گله‌گی می‌کنیم، ما را به ایجاد تنش متهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منیژه زیبا اظهارکرد: طی جلسه‌ای که روز گذشته، هجدهم خردادماه در محل فدراسیون برگزار شد، مقرر شد، مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است، پس از سفید شدن وضعیت استان خوزستان برگزار شود. معتقدیم سلامتی بازیکنان از جام و قهرمانی مهم‌تر است ولی تابع فدراسیون هستیم.

وی در ادامه با بیان این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام چندین باره تست کرونا هزینه‌بر است، گفت: با توجه به این‌که بودجه ورزشی سال ۹۸ ما تمام شده است، باید از بودجه سال ۹۹ استفاده کنیم و این یعنی در شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان با کمبود بودجه مواجه خواهیم شد و کار برای ما سخت می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری همچنین با بیان این‌که انتظار داریم رییس سازمان لیگ فوتسال نظارت بیشتری بر بخش بانوان داشته باشد، افزود:‌ ما در حالی که تمرینات تیم‌ها به دلیل شروع کرونا برای حفظ سلامتی اعضای تیم‌ها تعطیل شده بود به این موضوع توجه داشتیم اما می‌شنیدیم که برخی تیم‌ها در این شرایط تمرین می‌کنند.

وی در پایان نیز گفت: به ما می‌گویند مسائل فوتسال را به رسانه‌ها نکشید و آن‌ها را بین خودمان حل کنیم اما وقتی از همین خانم مسئول بابت اظهاراتی که داشته است، گله‌گی می‌کنیم ما را به ایجاد تنش متهم می‌کند. به ما می‌گویند مصاحبه نکنید و بعد می‌بینیم، همین خانم مسئول و تیم مورد نظر، دائما در رسانه‌ها هستند. آن‌ها ما را به بازی رسانه‌ای متهم می‌کنند اما باید بروید ببینید که چه کسانی هم‌جهت با هم، اصرار به برگزاری لیگ داشته‌اند. اگر می‌خواهند مسائل درون خانوادگی حل شود، پس چرا خودشان مقید به این کار نیستند؟ آن‌ها در واقع خودشان بازی رسانه‌ای را به راه انداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.