کد خبر : 154964
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 13:28
-

۱۳ تیر تاریخ پیشنهادی برای شروع پلی‌آف فوتسال بانوان

۱۳ تیر تاریخ پیشنهادی برای شروع پلی‌آف فوتسال بانوان

سازمان لیگ فوتسال ۱۳ تیر را برای شروع مسابقات پلی‌آف بانوان پیشنهاد داد.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیرین نصیری درباره برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: پس از برگزاری نشست هم اندیشی در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر، نامه ای را به وزارت ورزش ارسال کردیم و خواستار کسب مجوزهای لازم شدیم.

مسئول برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، مسابقات برگزار نشد اما اکنون با اعلام ستاد مبارزه با کرونا برگزاری فعالیت های ورزشی طبق نامه ارسال شده با رعایت پروتکل های بهداشتی مانعی ندارد و تیم ها می توانند از ۱۷ خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند. نخستین مسابقه نیز روز ۱۳ تیرماه انجام خواهد شد.

نصیری افزود: منتظر پاسخ وزارت ورزش و جوانان هستیم تا تمامی مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی و همچنین دیدارهای رده سنی و فینال مسابقات را آغاز کنیم. در واقع پیش بینی ما این است تا پایان تیر ماه رقابتهای باقیمانده را برگزار کرده و پانزدهمین دوره از بازیهای لیگ فوتسال نیز به اتمام برسد.

تیم های سایپا تهران، هیات فوتبال خراسان رضوی، شرکت ملی حفاری ایران و مس رفسنجان باشگاههای حاضر در مرحله نیمه نهایی پلی آف پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.