کد خبر : 155008
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 13:36
-

یاری: سه تیم موافق برگزاری مجدد لیگ برتر فوتسال بانوان بودند

یاری: سه تیم موافق برگزاری مجدد لیگ برتر فوتسال بانوان بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: جلسه تصمیم گیری درخصوص برگزاری مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در محل سازمان لیگ کمیته فوتسال با حضور نمایندگان چهار باشگاه حاضر در رقابت‌ها و تعدادی از مسئولان برگزاری مسابقات تشکیل شد. در این جلسه من هم به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: جلسه تصمیم گیری درخصوص برگزاری مجدد بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در محل سازمان لیگ کمیته فوتسال با حضور نمایندگان چهار باشگاه حاضر در رقابت‌ها و تعدادی از مسئولان برگزاری مسابقات تشکیل شد. در این جلسه من هم به عنوان سرمربی تیم ملی حضور داشتم و سعی کردم پیشنهادات باشگاه‌ها را با سایر اعضا مورد بررسی قرار دهیم که لیگ را به چه شکل ادامه دهند.

او تصریح کرد: طبق رای حاصل که با نتیجه سه بر یک به پایان رسید قرار شد رقابت‌ها برگزار شود، اما در بازه‌ی زمانی که دستور وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در این خصوص صادر شود تا شهر‌های قرمز تمریناتشان را آغاز کنند. ۲۰ روز به تیم‌ها فرصت تمرین می‌دهیم و بعد بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شوند. پیشنهاد ما این بود که بازی‌ها در یک شهر به صورت متمرکز برگزار شود، اما این نظریه رد شد.

یاری افزود: اردو‌های تیم ملی بانوان باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تا مرداد ماه برگزار نخواهند شد. ما هنوز شرایط تمرین برای بازیکنان را باتوجه به تعطیلی لیگ و شرایط ایجاد پروتکل‌های بهداشتی را در تیم ملی نداریم. تا زمانی که مرحله پلی آف لیگ بانوان به اتمام نرسد اردویی برگزار نمی‌شود. بعد از آن ۲ اردویی تدارکاتی برای ملی پوشان درنظر گرفتیم. من برنامه خودم را به فدراسیون ارائه دادم و این فرصت زمان خوبی است تا بازیکنانی که سال گذشته به خاطر مصدومیت اردو‌ها را از دست داده اند در این تمرینات مجدد ارزیابی شوند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: ما تمریناتمان را تا بازی‌های آسیایی ۱۴۰۰ ادامه خوهیم داد و من تقویم یکساله کاری ام را مشخص کردم. تمام تلاش ما برای تکرار سومین قهرمانی در آسیا است. هرچند ویروس کرونا باعث وقفه در لیگ و لغو بازی‌های دوستانه ملی شد، اما فرصت خوبی برای ملی پوشان مصدوم ما فراهم آورد تا خود را درمان کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.