کد خبر : 155073
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 16:22
-

اعزام قهرمان لیگ برتر بانوان به تورنمنت بین المللی/جام باشگاه های بانوان به زودی راه اندازی می شود

اعزام قهرمان لیگ برتر بانوان به تورنمنت بین المللی/جام باشگاه های بانوان به زودی راه اندازی می شود

تیم قهرمان لیگ برتر بانوان به یک تورنمنت خارجی اعزام می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شیرین نصیری درباره تغییر برنامه مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: جلسه‌ای با حضور نمایندگان تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف برگزار کردیم و پیشنهادات را شنیدیم، مقرر شد مسابقات به همان شیوه قبل ادامه یابد، اما برای برگزاری مسابقات منتظر نامه وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی افزود: در صورت پاسخ مثبت وزارت ورزش برای برگزاری ادامه مسابقات، فرصت ۲۰ تا ۲۵ روزه برای تمرین تیم‌ها در نظر می‌گیریم و احتمالا مسابقات مرحله پلی آف و پایانی را بدون حضور تماشاگر، از اواخر تیر آغاز می‌کنیم.
مسئول لیگ فوتسال بانوان در خصوص دستورالعمل بهداشتی برگزاری مسابقات گفت: طبق دستورالعمل بهداشتی که به ما داده اند، عمل می‌کنیم و تیم‌ها هم باید آن را رعایت کنند. قبل از شروع تمرین و قبل از هر مسابقه، بازیکنان باید تست بدهند و به سازمان لیگ و کمیته پزشکی ارسال کنند تا با تایید آن، مجوز تمرین و مسابقه را بگیرند.
وی با بیان اینکه هزینه انجام تست‌های کرونا برعهده تیم‌ها است، افزود: با توجه به بحث حرفه‌ای گری که وجود دارد، سازمان لیگ فوتبال و فوتسال تنها متولی برگزاری مسابقات بوده، بنابراین همه هزینه‌های انجام آزمایش برعهده باشگاه‌ها است.
نصیری با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای همه رشته‌های ورزشی یکسان است، گفت: در ورزش‌های توپی حساسیت‌ها بیشتر است، چون تعداد نفرات بیشتری درگیر هستند. برای رعایت بهتر بند‌های دستورالعمل بهداشتی، ناظری از ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ورزش در کنار تیم‌ها حضور دارد.
وی افزود: هم دوست داریم تیم‌ها همه موارد بهداشتی را برای سلامتی اعضای خود و دیگران رعایت کنند تا مسابقات بدون مشکل برگزار شود.
مسئول مسابقات فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که چرا سازمان لیگ اصرار به برگزاری ادامه مسابقات دارد، در حالی که تیم‌های بانوان اعزامی ندارند، گفت: این موضوع قبلا هم در هیئت رییسه کمیته فوتسال مطرح شده بود و در جلسه اخیر هم در مورد آن صحبت شد. سرپرست سازمان لیگ فوتسال از کمیته بانوان خواست تا شرایطی فراهم شود که تیم قهرمان در یک مسابقه بین المللی دوستانه و یا چندجانبه شرکت کند.
وی افزود:، چون جام باشگاه‌های فوتسال بانوان در آسیا نداریم، می‌توانیم با اولویت، تیم‌های اول و دوم لیگ برتر را در مسابقات بین المللی شرکت دهیم.
نصیری گفت: پارسال و امسال درباره برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال بانوان آسیا صحبت شده است که حتما راه اندازی شود و ما هم امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.