کد خبر : 155067
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 16:16
-

برنامه جدید لیگ برتر فوتسال بانوان به زودی اعلام می شود

برنامه جدید لیگ برتر فوتسال بانوان به زودی اعلام می شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال: برنامه جدید لیگ برتر فوتسال بانوان را با اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان به زودی اعلام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری درباره از سرگیری لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: نمایندگان چهار تیم مس رفسنجان، هیئت فوتبال خراسان رضوی، سایپا تهران و ملی حفاری در جلسه سازمان لیگ حاضر شدند تا با توجه به شرایطی که بیماری کرونا ایجاد کرده است، برای ادامه مسابقات تصمیم گیری شود.
وی افزود: برنامه‌ای که برای دور نیمه نهایی اعلام شد، مربوط به قبل از عید بود و مطابق اطلاعیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ورزش، تلاش کردیم که با ایجاد شرایط، مسابقات حتما برگزار شود و باشگاه‌ها هم مساعدت کردند.
سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: تیم‌ها باید بعد از سه تا چهار ماه به مسابقات بازگردند و این شرایط سختی است. در هر صورت برای شروع مجدد مسابقات برنامه ریزی‌ها انجام شد و به تیم‌ها اعلام کردیم، اما شرایط در برخی شهر‌ها سخت بود، بنابراین جلسه سازمان لیگ برای بررسی بیشتر برگزار شد و نظرات استفاده کردیم.
وی افزود: در جلسه اخیر سازمان لیگ مقرر شد، مطابق دستورالعمل وزارت ورزش برای برگزاری مسابقات در چهار شهر مدنظر عمل کنیم و پس از اخذ مجوز، فرصتی حدود ۲۰ روزه با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و کمیته بانوان، برای تمرین به تیم‌ها داده می‌شود تا مسابقات را ادامه دهیم.
جابری گفت: امیدواریم شرایط برگزاری رقابت‌های فصل بعد مهیا شود، ضمن آنکه مرحله پلی آف از فصل جدید حذف شده است و بازی‌ها در همان مرحله گروهی به پایان می‌رسد.
وی به تاریخ شروع دوباره لیگ برتر اشاره کرد و افزود: نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش ارسال شده است تا بتوانیم مجوز لازم را از معاونت قهرمانی بگیریم، پس از اخذ مجوز و بررسی وضعیت شهر‌های میزبان، سعی می‌کنیم تا پایان هفته برنامه ریزی کنیم، اما فکر می‌کنم، مسابقات از نیمه دوم تیر شروع شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.