کد خبر : 155079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 17:59
-

حضور مشروط تیم فوتسال محمد سیمای قم در لیگ فوتسال

حضور مشروط تیم فوتسال محمد سیمای قم در لیگ فوتسال

مدیر عامل باشگاه محمد سیمای قم گفت: همچنان به دنبال اسپانسر هستیم واگر شرایط اسپانسر فراهم و مشکلات مالی تیم محمد سیمای قم رفع شود همانند سال های گذشته تیم داری می کنیم ولی اگر شرایط به گونه ای باشد که حمایت مالی انجام نشود تیم داری نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده اظهار داشت: در زمینه واگذاری تیم فوتسال محمد سیمای قم صحبت هایی با مشتریان پرو پاقرص از  استان های تهران، زنجان و فارس شده ولی تا به این لحظه هیچ واگذاری صورت نگرفته است.

وی افزود: همچنان به دنبال اسپانسر هستیم واگر شرایط اسپانسر فراهم و مشکلات مالی تیم محمد سیمای قم رفع شود همانند سال های گذشته تیم داری می کنیم ولی اگر شرایط به گونه ای باشد که حمایت مالی انجام نشود تیم داری نمی کنیم.

مدیر عامل باشگاه محمد سیمای قم بیان کرد: برنامه ما این است که تیم خوبی راهی مسابقات لیگ برتر فوتسال کنیم، با جوانان و بازیکنان سطح دو و سه نمی توان در مسابقات شرکت کرد چون با کسب نتایج ضعیف حیثیت فوتسال قم زیر سوال می رود.

قلی زاده با بیان اینکه استان قم را در زمینه ورزش ابتدا با فوتسال می شناسند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر باشگاه محمد سیمای قم واگذار نشده ولی اگر اسپانسر خوبی پیدا کنیم قطعا این اقدام را انجام داده و به هرکسی که از نظر مالی بتواند امتیاز باشگاه را خریداری کند واگذار می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا چهارشنبه , ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

اقای قلی زاده ممنون که این چندساله برای فوتسال هزینه کردی
ولی داداش بسته دیگه از هر سه تا خبر فوتسالی به نوعی خبر شماست
خسته نشدی خودت مارو خسته کردی اینقدر هر روز اخبار نداری و مشکلات شما رو خواندیم
لطفا هرکاری میخوای بکنی بکن تمام بشه اینقدر رسانه ایش نکن