کد خبر : 155026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 10:50
-

شمسایی: باید به استقلال امتیازاتی داد تا در لیگ فوتسال تیمداری کنند

شمسایی: باید به استقلال امتیازاتی داد تا در لیگ فوتسال تیمداری کنند

کاپیتان اسبق تیم ملی که زمزمه هایی از حضور او در تیم فوتسال استقلال تهران هم به گوش می رسد معتقد است باید شرایط برای تیمداری این باشگاه در فوتسال فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها خبرهایی از تیمداری استقلال در فوتسال شنیده می شود و این باشگاه رسما درخواست خود را برای تیمداری در لیگ برتر فوتسال اعلام کرده است با این حال سازمان لیگ فوتسال هنوز راهکاری برای حضور استقلال در لیگ برتر پیدا نکرده و قرار است در اولین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ در این باره تصمیم گیری شود. برخی معتقدند باید به استقلال نیز به چشم دیگر تیم‌ها نگاه شود و فرقی بین آنها با بقیه قائل نبود اما برخی دیگر نیز معتقدند حضور تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال در فوتسال باعث رونق این رشته می‌شود و باید شرایط را برای حضور آنها در فوتسال فراهم کرد.

وحید شمسایی که زمزمه هایی از حضور او در تیم فوتسال استقلال هم شنیده می‌شود در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: وقتی در رشته ای اسم های بزرگ می آید قطعا به رونق آن کمک می کند. سالن‌ها پر می شود و پخش تلویزیونی هم می‌آید. در فوتسال تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال بودند که افتخاراتی هم کسب کردند و رفتند. مدتهاست که بحث حضور آنها در فوتسال مطرح است و هر بار به دلیلی این اتفاق نمی‌افتد.به نظرم الان که استقلال تمایل به تیمداری دارد باید از این فرصت استفاده و شرایط را برای حضور آنها فراهم کرد و به آنها امتیازاتی داد تا در لیگ حاضر شوند. مطمئن باشید هم اسپانسرها می‌آیند و هم با اسم این تیم پز می‌دهیم.

شمسایی در مورد اینکه بازی های این دو تیم در فوتسال تماشاگر خواهد داشت یا نه تاکید کرد: یادم نمی‌رود که دربی فوتسال سرخابی ها در ورزشگاه آزادی ۸ هزار نفر در تهران آمدند در حالی که بازی‌های فوتسال در پایتخت عموما تماشاگر زیادی ندارد. با احترام به نظر همه کسانی که می گویند این دو تیم در فوتسال تماشاگر با خود نمی آورند من این عقیده را ندارم و اگر این دو تیم رسما از سوی باشگاه مورد حمایت قرار بگیرند تماشاگران نیز برای موفقیت این تیم‌ها به ورزشگاه می آیند. به نظرم حضور سرخابی‌ها در فوتسال فرصت خوبی برای پایتخت خواهد بود تا رونق دوباره فوتسال در تهران را شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.