کد خبر : 155042
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 13:24
-

نجفی: برخی بازیکنان والیبال ۳ میلیارد می‌گیرند، اما قرارداد بازیکنان فوتسال ۴۰۰ میلیون است

نجفی: برخی بازیکنان والیبال ۳ میلیارد می‌گیرند، اما قرارداد بازیکنان فوتسال ۴۰۰ میلیون است

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: فوتسال در آسیا و جهان برای ایران افتخار می‌آورد، اما مبلغ قرارداد بازیکنانش از فوتبال و والیبال بسیار کمتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی در ارتباط با وضعیت فوتسال کشور اظهار داشت: فوتسال در آسیا و جهان برای ایران افتخار می‌آورد، اما مبلغ قرارداد بازیکنان آن در یک فصل از فوتبال و والیبال کمتر است و اصلاً قابل مقایسه نیست. متأسفانه فوتسال پخش تلویزیونی ندارد و به همین دلیل هم جذابیتی برای اسپانسر‌ها ندارد.

وی در ادامه در خصوص احتمال حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: نه تنها پرسپولیس و استقلال باید به فوتسال بیایند بلکه سپاهان و تراکتور هم باید وارد لیگ برتر فوتسال شوند. امیدوارم به عنوان کسی که مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم هست، دیداری با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور داشته باشم و از او بخواهم این باشگاه وارد فوتسال شود.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال در پایان پیرامون پیشنهاد ۱۶ تیمی شدن لیگ، خاطرنشان کرد: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال در شرایط فعلی اتفاق بدی است. برخی تیم‌ها در همین حالت ۱۴ تیمی هم توان مالی تأمین هزینه‌های بازی‌ها را ندارند و بیشتر شدن تیم‌های لیگ، مشکلات باشگاه‌ها را افزایش می‌دهد. متأسفانه در کشور ما فوتسال یتیم است و حمایت‌هایی هم که شده فقط در حد حرف بوده و در عمل اتفاق مثبتی نیفتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.