کد خبر : 155030
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 11:52
-

نمی‌خواهند بازی کنند، تبلیغ آکادمی می‌دهند! / صداقت در برخی از طرفین وجود ندارد

نمی‌خواهند بازی کنند، تبلیغ آکادمی می‌دهند! / صداقت در برخی از طرفین وجود ندارد

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید تیم‌ها نباید برای برگزاری مسابقات و تصمیم سازمان لیگ سنگ‌اندازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی می‌گوید تیم‌ها نباید برای برگزاری مسابقات و تصمیم سازمان لیگ سنگ‌اندازی کنند.

محسن حیدری با اشاره به شایعه لغو لیگ فوتسال بانوان اظهار کرد: طبق جلسه‌ای که با حضور نمایندگان چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، دبیر کمیته فوتسال، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات بانوان، سرمربی تیم ملی فوتسال و دبیر کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، تصمیم‌گیری بر این شد تا بازی‌ها برگزار شود و منتظر نظر وزارت ورزش برای تاریخ مسابقات باشند.

او ادامه داد: همان جا این موضوع مطرح شد که برگزاری مسابقات قطعی است و باشگاه‌هایی که دستاویز مسائل رسانه‌ای شده بودند، دیگر به مسائلی از قبیل لغو بازی‌ها دامن نزنند، اما متاسفانه امروز مجددا خبری منتشر شد که بازی‌ها به سمت تعطیلی می‌رود.

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: از این رویکرد باشگاه‌هایی که در جلسه به یک جمع‌بندی می‌رسند، اما خلاف آن را انجام می‌دهند، تعجب می‌کنم. موضع ما همان قبلی است و همانطور که در فصل جاری از جانب اتفاقات و تصمیماتی که سازمان لیگ مجبور شده بگیرد، متضرر شدیم، الان هم تابع نظر سازمان لیگ هستیم و آن را انجام خواهیم داد.

حیدری یادآور شد: فکر می‌کنم نظر سازمان لیگ به صراحت در جلسه عنوان شد و دوستانی که نمایندگان‌شان در آن جلسه بوده، می‌توانند به این مسئله اذعان کنند و متوجه باشند سازمان لیگ موافق برگزاری بازی‌ها است. همه باید به سازمان بالادستی خود تمکین کنیم. نمی‌دانم نفع دوستان در چه چیزی است که می‌خواهند مسابقات لغو شود.

او با اشاره به فعالیت تیم‌های معترض به برگزاری بازی‌ها در رده‌های پایه گفت: منِ نوعی پیگیر لغو مسابقات هستم، اما از طرف دیگر آکادمی فوتسالم را تبلیغ می‌کنم؛ این مسائل نشان می‌دهد که صداقت در برخی از طرفین وجود ندارد و جای نگرانی است که تعدادی از مربیان ادعای سازندگی دارند ولی این برخوردها را انجام می‌دهند.

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: اخباری که امروز منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که حرف دوستان در سازمان لیگ به کرسی ننشسته و الان به دنبال بازی رسانه‌ای هستند. من به‌عنوان نماینده هیأت فوتبال استان خراسان رضوی پیشنهاد برگزاری بازی‌ها در دو روز را دادم که پیشنهادم اصلا نیازمند علامت تعجب نیست.

حیدری عنوان کرد: باشگاه‌ها مدعی بودند که نمی‌توانند سه تست کرونا را در مرحله پلی‌آف انجام دهند که بنده عنوان کردم با انجام یک آزمایش، بازی‌ها را در دو روز و به صورت مجتمع برگزار کنیم که پیشنهاد عجیبی نیست. امیدوار هستم هر چهار باشگاه کمک کنند تا در فضای آرامش، سازمان لیگ تصمیم‌گیری کند و مسابقات به خوبی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.