کد خبر : 155069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 16:17
-

وضعیت مبهم لژیونر‌های فوتسال در لیگ چین

وضعیت مبهم لژیونر‌های فوتسال در لیگ چین

۲ بازیکن لژیونر فوتسال کشورمان که در لیگ چین بازی می‌کنند این روز‌ها با مشکل عجیبی مواجه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال چین چند سالی می‌شود که جزء معتبرترین لیگ‌های جهان به شمار می‌رود. در چند سال اخیر بازیکنان ایرانی، برزیلی و اسپانیایی زیادی به لیگ چین پیوسته اند و حضور آن‌ها در این کشور باعث شده سطح کیفی مسابقات لیگ فوتسال این کشور بسیار بالا رود.

از جمله بازیکنان کشورمان که در حال حاضر در لیگ چین بازی می‌کنند، می‌توان به احمد اسماعیل پور و مسعود سعادتی اشاره کرد که به ترتیب در تیم‌های شنزن و دالیان حضور دارند. اسماعیل پور و سعادتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین با مشکل بزرگی رو به رو شده و مشخص نیست که می‌توانند به ترکیب تیمشان اضافه شوند یا خیر.

لیگ برتر فوتسال چین مانند سایر دیگر لیگ‌های جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده و به احتمال بسیار زیاد ادامه این مسابقات از تیر ماه پیگیری خواهد شد.

چند روز قبل فدراسیون فوتبال چین در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد، تا زمانی که شرایط این کشور به حالت عادی خود باز نگردد، از ورود بازیکنان خارجی به این کشور ممانعت می‌کنند.

این موضوع در حالی مطرح شده که اسماعیل پور و سعادتی باید هر چه زودتر خود را به چین رسانده تا برای ادامه مسابقات لیگ آماده شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.