کد خبر : 155094
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 13:47
دسته‌بندی نشده
-

اعتراض دوباره ترابیان به رای کمیته اخلاق

اعتراض دوباره ترابیان به رای کمیته اخلاق

کمیته استیناف در بررسی پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان احکام صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد این دو مدیر را به ترتیب به ۱ و ۳ سال تقلیل داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته استیناف در بررسی پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان احکام صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد این دو مدیر را به ترتیب به ۱ و ۳ سال تقلیل داده است.

این رای همان طور که به علی کفاشیان ابلاغ شده در اختیار عباس ترابیان هم قرار گرفته است. از آنجایی که دوران محرومیت یک ساله علی کفاشیان به پایان رسیده است قصد انجام کاری تازه ای را در خصوص این پرونده ندارد. او تنها به گفتن این جمله اشاره کرد در ماجرای رسیدگی شده از سوی کمیته اخلاق خلافی را مرتکب نشده است و قطعا در آینده در این باره حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اما عباس ترابیان که سال سال محروم شده است قصد اعتراض دوباره نسبت به حکم صادره را دارد.

اعتراض به رای صادره از سوی کمیته استیناف در صورت تایید رییس فدراسیون فوتبال در مسیر اعاده دادرسی قرار می گیرد و مرجع رسیدگی کننده باز هم کمیته استیناف خواهد بود و قرار است مسئول سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص این پرونده مدارک جدیدی را ارایه دهد. نکته جالب در این پرونده تغییر جایگاه رییس و مرئوس بوده! با اینکه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بوده میزان محرومیتی که برای وی در نظر گرفته شده کمتر بوده. علی کفاشیان دیروز در مصاحبه ای که داشت حکم صادره برای عباس ترابیان را ناعادلانه خواند و گفت او سلامت کار کرده و نباید چنین حکمی برای او صادر می شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.