کد خبر : 155092
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 13:43
-

رضایی:از بلاتکلیفی خسته شده‌ایم

رضایی:از بلاتکلیفی خسته شده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: سازمان لیگ شنبه با استعلام از وزارت ورزش تصمیم قطعی را در خصوص برگزاری مرحله حذفی اعلام می‌کند اما از تعلل در تصمیم‌گیری آنان برای ادامه یا لغو مسابقات و این بلاتکلیفی خسته شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی اظهار داشت: سازمان لیگ در جلسه‌ای عنوان کرد که بازی‌های مرحله حذفی در ۱۳ تیر برگزار شود، به همین دلیل برنامه‌ریزی کردیم و از بازیکنان تست کرونا گرفتیم. همه چیز را با باشگاه هماهنگ کردیم اما تیم اهواز مخالف برگزاری این مسابقات بود. دوباره گفتند به جلسه برویم و در آنجا نظر همه عوض شد و مدیر باشگاه ملی حفاری اهواز به نظر موافق برگزاری مرحله حذفی بود و سرمربی گفته بود که شرایط و امکانات بد است.

وی افزود: اکنون سازمان لیگ اعلام کرده که تا روز شنبه صبر کنیم و منتظر استعلام آنان از وزارت ورزش هستیم تا نتیجه قطعی را اعلام کنند. باید زودتر به ما بگویند تا بازیکنان را در خوابگاه جمع و تمرینات را شروع کنیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان ادامه داد: هر هفته برنامه تمرینات جدید انفرادی را به بازیکنان می‌دهیم. بازیکنان تمرین توپی ندارند اما از این بلاتکلیفی خسته شده‌ایم. همچنین سازمان لیگ گفت که به دلیل برگزار نشدن لیگ دسته یک در فصل بعد تیمی اضافه نمی‌شود و با همین ۱۱ تیم مسابقات برگزار می‌شود. به تیم های اول تا سوم مرحله پلی‌ف برای ورودی به فصل بعد به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ درصد تخفیف داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که سایپا در مرحله حذفی شرکت نکند زیرا مخالف برگزاری ادامه مسابقات است. سایپا عنوان کرده که هزینه‌ها بالاست و شرایط بدلیل نبود خوابگاه دشوار است.

رضایی اضافه کرد: متاسفانه با این همه هزینه پخش تلویزیونی نداریم. دست کم می‌توانند  قسمت کوتاهی از چند گل را نشان دهند. جدای از آن تکلیف برگزاری لیگ معلوم نیست و نمی‌دانیم چه مقامی بدست می‌آوریم اما برای فصل آینده این امکان وجود دارد تا یک یا ۲ بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.