کد خبر : 155098
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 13:52
-

زرخانلی:برای پیروزی به مصاف شهرداری قرچک می رویم/زمانی بیشتر بازیکنان تیم ملی فوتسال از استقلال بودند

زرخانلی:برای پیروزی به مصاف شهرداری قرچک می رویم/زمانی بیشتر بازیکنان تیم ملی فوتسال از استقلال بودند

سرمربی تیم فوتسال فودکا تهران گفت: زمانی تیم ملی فوتسال را بازیکنان استقلال تشکیل می‌دادند و امیدوارم دوباره این اتفاق صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی سرمربی تیم فوتسال فودکا تهران درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: ما از ۹ خرداد ماه تمرینات را شروع کرده ایم و قبل آغاز تمرینات بازیکنان و کادر فنی تست کرونا دادند که خدا را شکر جواب تست‌های بازیکنان و کادر فنی منفی اعلام شد. طبق برنامه ریزی تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا با مشکلی روبرو نشویم.

سرمربی فودکا تهران درباره بازی با شهرداری قرچک در مرحله پلی آف لیگ برتر بیان داشت: فقط برای پیروزی به مصاف شهرداری قرچک می‌رویم و نه برای مساوی. ما با یک مساوی هم به مرحله بعدی خواهیم رفت، اما همان طور که گفتم فقط به دنبال پیروزی و یک بازی زیبا در این مسابقه هستیم.

زرخانلی درباره تیمداری استقلال تهران در فوتسال گفت: اگر تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگردند به لیگ فوتسال جذابیت خاصی می‌بخشند و بازی‌های لیگ سطح بسیار خوبی پیدا خواهد کرد. ضمن آن که امیدوارم تیم‌های دیگری هم مثل منصوری قرچک، دبیری تبریز، فولاد ماهان اصفهان یا تیم‌های صاحب نامی که از تیمداری منصرف شدند، به لیگ برتر برگردند تا لیگ پویایی داشته باشیم.

سرمربی فودکا ادامه داد: استقلال و پرسپولیس اگر در تهران تیمداری کنند به واسطه هوادار‌ان زیاد فوتبالی خود، سالن بازی‌ها را پر کرده و از بازی‌ها لذت خواهیم برد. اگر این اتفاق بیفتد برای فوتسال تهران عالی خواهد بود. یادم می‌آید زمانی بیشترین بازیکنان تیم ملی را بازیکنان استقلال تشکیل می‌دادند که امیدوارم دوباره این اتفاق صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.