کد خبر : 155107
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 - 12:46
-

خوراکچی:بازی سختی با فودکا داریم/تیم‌های خاک خورده باید در فوتسال حضور داشته باشند

خوراکچی:بازی سختی با فودکا داریم/تیم‌های خاک خورده باید در فوتسال حضور داشته باشند

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک درباره مسائل مختلف صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک ذدرباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: قبل از آن که تمرینات تیم را شروع کنیم از بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفتیم که خدا را شکر جواب همه منفی بود. تمرینات تیم ما منظم در حال انجام است و سال گذشته گفتم که قول قهرمانی یا صعود به لیگ برتر نمی‌ دهم.

سرمربی شهرداری قرچک درباره بازی با تیم فوتسال فودکا تهران در چارچوب رقابت‌های پلی آف هم بیان داشت: اعضای شورا و شهردار خیلی تلاش می‌کنند که این تیم به لیگ برتر صعود کند. ما بازی خیلی سختی با تیم خوب فودکا داریم و امیدوارم بتوانیم این تیم خوب تهرانی را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

خوراکچی ادامه داد: تیم ما و تیم فودکا هر ۲ از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار هستند که همین موضوع بازی را بسیار سخت می‌کند.

سرمربی شهرداری قرچک همچنین درباره ۱۶ تیمی شدن مسابقات لیگ برتر گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، عالی می‌شود. اما تیم‌هایی که خاک فوتسال را خورده اند باید بیایند نه تیمی که چند سال می‌شود منحل شده و الان دوباره به یاد تیمداری در جهت منافع خود هستند.

خوراکچی تصریح کرد: مخالف تیمداری استقلال و پرسپولیس نیستم، اما تیم‌هایی که چند سال در فوتسال تیم داری کرده اند بهتر است بیایند در لیگ برتر حضور داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.