کد خبر : 155155
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 16:23
-

حیدری:پیشنهاد دادیم لیگ به صورت مجتمع در شهر سفید و بی طرف دنبال شود

حیدری:پیشنهاد دادیم لیگ به صورت مجتمع در شهر سفید و بی طرف دنبال شود

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت : به علت برخی اتفاقات در لیگ امسال سه بار ضرر مالی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت : به علت برخی اتفاقات در لیگ امسال سه بار ضرر مالی کردیم.
محسن حیدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: امسال به علت انصراف برخی تیم‌ها و موضوع کرونا سه بار ضرر مالی کردیم. برای ادامه مرحله نیمه نهایی جلسه‌ای تشکیل شد و ما مشکلی برای برگزاری مسابقات نداریم.
وی افزود: اگر ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه برگزاری ادامه مسابقات را می‌دهد، بشدت خواستار برگزاری مسابقات هستیم و در غیر این صورت هم اصراری به برگزاری نداریم.

* تصویب برگزاری
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: منتظر اعلام تاریج جدید رقابت‌ها هستیم، چون دوست داریم، قهرمان لیگ با مسابقه تعیین شود و این موضوع در جلسه سازمان لیگ هم تصویب شد.

* برگزاری مسابقات متمرکز
وی افزود: پیشنهاد دادیم که ادامه لیگ به صورت مجتمع در یک شهر سفید از لحاظ کرونا و بی طرف دنبال شود که سه تیم دیگر مرحله پلی آف (حذفی) مخالفت کردند، مشکلی نداریم و تابع نظر جمع و سازمان لیگ هستیم.

* برخی در رسانه‌ها حاشیه ساز شدند
حیدری در خصوص مخالفت برخی باشگاه‌ها با ادامه مسابقات به علت وضعیت برخی شهر‌ها گفت: این موضوع نباید در رسانه‌ها دامن زده شود، موضوع کرونا حساس است و متاسفانه برخی تیم‌ها حاشیه ساز شدند. این مورد در جلسه سازمان لیگ حل شد و منتظر تاریخ جدید برگزاری مسابقات هستیم تا بتوانیم در رفسنجان میزبان دور برگشت مرحله پلی آف باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.