کد خبر : 155149
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 14:50
-

«سنگ‌سفیدی» غایب احتمالی فینال لیگ برتر فوتسال

«سنگ‌سفیدی» غایب احتمالی فینال لیگ برتر فوتسال

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از شروع تمرینات این تیم به علت مصدومیت غایب است و حضورش در فینال لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس‌های فراوان قرار است در روز ۳۰ خرداد و به میزبانی اصفهان برگزار شود.

بازیکنان و اعضای فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال، با دریافت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا در تمرینات تیمشان حاضر شدند تا برای حضوری قدرتمند در دیدار نهایی آماده شوند اما تیم فوتسال گیتی‌پسند تمرینات خود را بدون حضور یکی از ملی‌پوشانش دنبال می‌کند.

«محمدرضا سنگ‌سفیدی» ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که جزو بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می‌آید، از آغاز تمرینات آماده‌سازی این تیم اصفهانی، غایب است. این ملی‌پوش از ناحیه مینیسک زانو مصدوم شده و حضورش در فینال لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

باید دید که بازیکن مصدوم تیم فوتسال گیتی‌پسند برای بازی در روز فینال ریسک می‌کند یا نه زیرا احتمال دارد حضور او در این مسابقه باعث تشدید مصدومیت وی شده و فرصت حضور او در تیم ملی جهت انجام مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال با خطر مواجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.