کد خبر : 155151
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 16:14
-

علیزاده: تیم ها برای برگزاری متمرکز فوتسال بانوان به توافق نرسیدند

علیزاده: تیم ها برای برگزاری متمرکز فوتسال بانوان به توافق نرسیدند

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: از سازمان لیگ فوتسال درخواست کمک کردیم، چون برخی باشگاه‌ها توان مالی انجام تست کرونا را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: از سازمان لیگ فوتسال درخواست کمک کردیم، چون برخی باشگاه‌ها توان مالی انجام تست کرونا را ندارند.
علی علیزاده در خصوص لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پیشنهاد ما برای لیگ این بود که ادامه رقابت‌ها حتما برگزار شود و برای همین هم در جلسه سازمان لیگ شرکت کردیم تا در این مورد با خرد جمعی تصمیم گیری کنیم.

*تعیین قهرمان با مسابقه
وی افزود: منتظریم تا با ادامه مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر فوتسال بانوان، قهرمان مسابقات مشخص شود.

*مخالفت با تجمیع مسابقات
معاون باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه در وهله اول سلامتی همه مهم است، گفت: پیشنهاد تمرکز بازی‌های باقی مانده در یک شهر مطرح شد که نمایندگان تیم‌ها در این موضوع به توافق نرسیدند و قرار شد مسابقات به همان صورت رفت و برگشت طبق برنامه قبلی برگزار شود.

*درخواست کمک برای تست‌ها
وی با اشاره به اینکه هزینه تست‌های کرونا برعهده باشگاه‌ها و تیم‌های لیگ برتری است، افزود: در این مورد از سازمان لیگ درخواست کمک کردیم که تیم‌ها چند بازی آخر را آسان‌تر به میدان بروند، چون برخی باشگاه‌ها مشکل مالی ندارند و به راحتی می‌توانند دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام دهند، اما برخی دیگر به لحاظ هزینه‌ها مشکل دارند، سازمان لیگ اعلام کرد این مورد را بررسی می‌کند.
علیزاده گفت: فکر نمی‌کنم سازمان لیگ با درخواست کمک تیم‌ها برای تست کرونا موافقت کند، چون اگر این اتفاق رخ دهد، تیم‌های دیگر در فوتبال و فوتسال هم انتظار کمک دارند و حق طبیعی آن‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.