کد خبر : 155249
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1399 - 11:30
-

لطف‌آبادی: برگزار نشدن ادامه لیگ انگیزه بازیکنان را کم می‌کند / قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود

لطف‌آبادی: برگزار نشدن ادامه لیگ انگیزه بازیکنان را کم می‌کند / قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: لغو دیدارهای مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان، بازیکنان را بی‌انگیزه می‌کند. قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: لغو دیدارهای مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان، بازیکنان را بی‌انگیزه می‌کند. قهرمان لیگ باید در زمین مشخص شود.

«زهرا لطف‌آبادی» دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان است که در این فصل از لیگ برتر برای تیم هیات فوتبال خراسان بازی می‌کند و با این تیم به مرحله پلی‌آف راه یافت اما در اولین دیدار از مرحله حذفی برابر مس رفسنجان به تساوی رسید. پس از آن این دیدارها به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

وی اظهار داشت: این درست نیست که اکنون قهرمان لیگ را اعلام کنند. زیرا در مرحله پلی‌آف امتیاز هر چهار تیم به‌یکدیگر نزدیک است. اگر می‌دانستیم که پلی‌آفی وجود ندارد، در آخرین دیدار تمامی هم و غم خود را می‌گذاشتیم. ما نهایت تلاش را در دیدار آخر نکردیم.

لطف‌آبادی افزود: اولین سالی بود که هیات فوتبال خراسان به صورت حرفه‌ای تیم‌داری کرد و توانست حامی مالی خوبی داشته باشد. می‌خواستیم قهرمان لیگ شویم. گرچه سلامتی بازیکنان مهم است اما اگر بخواهیم مثل دیگر کشورهای اروپایی به صورت حرفه‌ای با این موضوع برخورد کنیم، باید بدانیم که کرونا از بین نمی‌رود. لغو مسابقات هم فایده‌ای ندارد زیرا این بیماری همواره هست و باید با آن کنار بیایم و اجازه دهیم تا ادامه مرحله حذفی برگزار شود.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فصل بعد خیلی نزدیک است و مسابقات قهرمانی آسیا را نیز در سال ۱۴۰۰ در پیش‌رو داریم. بنظرم برگزار نشدن ادامه مسابقات لیگ انگیزه بازیکنان را کم می‌کند. در حال حاضر چون مسابقات این فصل ناتمام باقی مانده هنوز پیشنهادی از هیچ باشگاهی نگرفته‌ام. بنظرم اگر الان بازی‌ها برگزار نشود، لیگ فصل بعد نیز بتعویق می‌افتد. در این فصل هر بازی حکم فینال برای تمامی تیم‌ها داشت و فشار بازی‌ها بالا بود.

ملی‌پوش فوتسال زنان یادآور شد: در حال حاضر برنامه‌ای برای تیم ملی نداریم اما در صحبت‌های «شهناز یاری» سرمربی تیم ملی با رسانه‌ها خوانده‌ام که شاید ۲ اردو در مرداده ماه برای تیم ملی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.