کد خبر : 155253
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 خرداد 1399 - 11:44
-

کشاورز: مطمئنم سنگ سفیدی به فینال می رسد / با آمادگی کامل برای پیروزی به مصاف مس می رویم

کشاورز: مطمئنم سنگ سفیدی به فینال می رسد /  با آمادگی کامل برای پیروزی به مصاف مس می رویم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: ما کاملا آماده دیدار فینال لیگ برتر هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: ما کاملا آماده دیدار فینال لیگ برتر هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

«محمد کشاورز» در خصوص شرایط تیم گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: شرایط کلی تیم خوب است و همه بازیکنان سرحال هستند. ما کاملا آماده هستیم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشگاه نهایت تلاششان را به کار گرفتند تا همه چیز در بهترین شرایط قرار گیرد. امیدوارم با تلاشی که همه اعضای باشگاه دارند، بتوانیم نماش خوبی در روز فینال داشته باشیم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیم گیتی‌پسند اصفهان، تصریح کرد: متاسفانه «اصغر حسن‌زاده» را به دلیل ۳ کارته شدن در اختیار نداریم و «محمدرضا سنگ‌سفیدی» نیز مصدومیتی جزئی دارد که امیدوارم شرایط او با تلاش پزشکان بهبود پیدا کند. با شناختی که من از سنگ‌سفیدی دارم، مطمئن هستم که به دیدار فینال می‌رسد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره پیش‌بینی خود از دیدار فینال، گفت:‌ پیش‌بینی در مورد این مسابقه بسیار کار سختی است. نسبت به اوضاع هر ۲ تیم در شرایطی که بی‌تمرین و دور از شرایط مسابقه بودند، از این دیدار انتظار کیفیت بالا ندارم. نبود تماشاگران در این دیدار نیز بر کیفیت تاثیرگذار خواهد بود و باعث می‌شود بازی هیجان بالایی نداشته باشد، اما امیدوارم بیننده‌های تلویزیونی از دیدن این دیدار لذت ببرند.

وی تصریح کرد: طبق پروتکلی که به ما اعلام کردند، ۴۸ ساعت قبل از مسابقه فینال قرار است از بازیکنان و کادرفنی تست کرونا گرفته شود و امیدوارم نه تنها بازیکنان ما بلکه تیم مس‌سونگون نیز مشکلی از این بابت نداشته باشند.

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس‌های فراوان قرار است در روز ۳۰ خرداد و به میزبانی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.