کد خبر : 155293
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 14:35
-

ابراز رضایت دروازه بان لژیونر فوتسال از حضور در لیگ روسیه

ابراز رضایت دروازه بان لژیونر فوتسال از حضور در لیگ روسیه

دروازه بان ملی پوش فوتسال کشورمان قرارداد خود را با تیم گازپروم روسیه تمدید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گازپروم روسیه که در ترکیب خود از سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش کشورمان بهره می‌برد، پس از آن که در رقابت‌های لیگ برتر این کشور در جایگاه دوم جدول قرار گرفت موفق شد به مرحله پلی آف صعود کند.

همچنین از باشگاه گازپروم خبر رسیده است که مسئولان این باشگاه به شدت دنبال تمدید قرارداد سپهر محمدی هستند و حتی آن‌ها اعلام کرده اند در صورت صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی پلی آف قطعا قرارداد محمدی با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

قرارداد سپهر محمدی با باشگاه گازپروم روسیه برای یک فصل است و این بازیکن ۱۰ تیر ماه قرارداش با این باشگاه به پایان خواهد رسید. از همین رو شنیده می‌شود مسئولان این باشگاه از همین حالا به دنبال تمدید قرارداد محمدی هستند. با وجود پیشنهادات زیادی که دروازه بان ملی پوش کشورمان دارد، اما به نظر می‌رسد او کاملا از شرایط لیگ روسیه و تیم گازپروم رضایت کامل دارد و به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان رقابت‌های پلی آف قراردادش را با این تیم روسی تمدید خواهد کرد.

تیم فوتسال گازپروم در مسابقات پلی آف لیگ برتر روسیه باید ۱۱ مرداد ماه به مصاف تیم نووآ گیراتسه برود و در صورت پیروزی در برابر این تیم می‌توانند به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کنند. رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روسیه به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران چهارشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۷

حیف این دروازه بان خوش اخلاق و مستعد است که در ایران بازی نمیکند کاش حداقل برای بازیهای آسیایی و جام جهانی از این بازیکن خوش استیل و ربا تجربه استفاده شود ما هرگز فراموش نمی کنیم که سومی تیم ملی در جام جهانی را مدیون این بازیکن میباشیم .